Ik ga mijn haar blond verven, plukjes. Mijn vriend heeft dit al eerder voor mij gedaan (met folie) en dat was erg mooi geworden. Net even wat lichter dan de rest en mooi verdeeld door mijn haar.
Nu wil ik het graag weer laten doen, maar wel met wat dikkere plukken er in. Maar hoe verdeel je die mooi? Mijn beoogde resultaat is zo:
Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
Voorbeeld 3
Vooral voorbeeld 1 hoop ik te bereiken!
Is het een idee om eerst de plukjes te zetten, die in te laten trekken en dan mijn hele haar in te smeren met de verf en dat dan maar kort in te laten trekken? Dan heb ik mijn hele haar lichter gemaakt maar wel met nuances.
Mijn eigen haar kleur
Bruin dus maar door zomers weer krijg ik wel duidelijk blonde plukken en nuances. Maar aangezien het zomerweer niet mee werkt wil ik mijn haar alvast een zomerse bui geven
Heb ik ook gedaan toen ik blonde mèches wilde hebben. Dat resultaat van de eerste foto krijg je thuis niet voor elkaar, zeker niet met de huis tuin en keuken verf en kunde. Daarna heb ik het zelf onderhouden en uiteindelijk mijn gehele haar geblondeerd. Let wel op het feit dat het je haar geen goed doet. (daarom ben ik weer lekker zwart/brunette nu)