Tjah, mijn opa heeft een samsung galaxy mini s3, leuk ding, snel, compact en dergelijke, wifi werkt perfect maar internet vanaf de bundel, hoe in hemels naam krijg ik dat voor elkaar?
Zijn abonnement heeft hij overigens van hollandsnieuwe..
Ik heb dit al gedaan:
Instellingen, meer instellingen, mobiele gegevens aan, roaming uit en aan, netwerkmodus GSM/WCDMA (auto-stand), namen toegangspunten:
Naam: hollandsnieuwe int. APN: data.dataxs.mobi MCC: 204 MNC: 04 Verificatietype: PAP Type toeganspunt: default
Ook al de blokkeringstoets ingedrukt en dataverbindingsstand aan en uit gezet.
Bij toestel info status staat er dit:
Status mobiel netwerk: Verbinding verbroken.. Dat lijkt me ook al niet echt kloppen he..
Dus tweakers ik ben blij dat jullie hier zijn, misschien dat jullie mij kunnen helpen?
Hmpf wacht ik ga eens even googlen ik weet namelijk dat je soms een smsje kan krijgen om de instellingen te ontvangen.
Oo dat gaat niet bij de SIII mini zie ik net op hun site. Misschien kan je deze uitleg eens nagaan en anders zou ik even langs de vodafone winkel gaan, hollands nieuwe is namelijk een dochterbedrijf van hun als het goed is :
Soms moet je na het instellen van het APN (de gegevens die je hebt ingegeven in je 1e post) je toestel een keer herstarten. Je kunt wifi nu gewoon aan laten staan, als je toestel buiten het bereik van de router/het modem gaat dan schakelt hij automatisch over op 3G.
Geen idee hij doet het nu wel alles precies hetzelfde gedaan! Hij doet het nu wel dus hartstikke bedankt voor het mee denken! iPhone is meer mijn kaas was is het probleem?