informatief filmpje in chinees oid?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

informatief filmpje in chinees oid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 15:56

Ik ben bezig om een presentatie in elkaar te knutselen voor mijn werk en wil daarbij op een laagdrempelige manier laten zien wat afasie is (het niet meer begrijpen van de taal). Ik vond al een aflevering van house waar ik een klein stukje uit wilde knippen, maar eigenlijk wilde ik graag nog een filmpje waarin iemand iets volstrekt logisch aan het uitleggen is, maar dan in een idiote taal, waardoor je een WTF gevoel krijgt. Liever geen stukje uit een film dus, maar meer een uitleg van iets. Denk aan die afleveringen van "Ik hou van holland" in het verleden waarin ze een dialect spraken. Zoiets dus, maar heb een beetje moeite de juiste zoekwoorden te pakken in youtube. Wie oh wie kan mij hierbij helpen? De taal maakt niet uit, maar liever geen duits of engels oid, geen taal die de meeste mensen spreken.

AngeliqueB

Re: informatief filmpje in chinees oid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 16:00

Zoals de reclames van de hypotheker of iets dergelijks? Kan ook verzekeringen zijn geweest?

secricible

Re: informatief filmpje in chinees oid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 16:02

ooooh, dat is een goeje AngeliqueB, die ga ik idd even zoeken, volgens mij iets met pensioenen idd ;) Die is een mooi voorbeeld idd!