Wij

We schelen 11 jaar en hij woonde in Amerika. Ik heb m'n paard verkocht met het idee dat als ik daarheen zou gaan dat ik ook zou bijven. Dat gebeurde niet, want het klikte toch niet zo fantastisch. Ik ben teruggegaan naar NL en we hebben beiden aan onszelf gewerkt (we hadden allebei psychische en emotionele problemen), 4 maanden later zat ik weer in het vliegtuig. Dit keer klikte het wel!
Ik ben toen een hele tijd in Amerika gebleven, waar we ons verloofden. Op een gegeven moment moest ik terug en hij is de maand daarna achter me aangekomen. Een jaar daarna zijn we getrouwd

We zijn heel verschillend in veel opzichten. Zo is hij meer een denker en volg ik voornamelijk m'n hart. Hij is puur en alleen creatief en rationeel, ik ben daarnaast ook into lichamelijke dingen en heb ook een fysiek beroep. Hij spreekt totaal geen Nederlands en heeft ook geen talenknobbel. Hierdoor is hij volledig afhankelijk van mij en moet ik al het administratieve werk doen in ons leven.
In het begin was dit alles heel erg moeilijk en we hebben ontelbare keren volledig overhoop gelegen. We hebben 3x op het punt gestaan om te scheiden. Als klapper op de vuurpijl bleek hij epileptisch te zijn vlak na ons huwelijk

Maar ipv bij de pakken neer te zitten zijn we juist van elkaar gaan leren. Door mij is hij veel gevoeliger en liever geworden, denkt meer aan anderen, etc. Ik ben door hem wat bedachtzamer en stabieler geworden. Beiden zijn we enorm gegroeid onder elkaars vleugels!
Aankomende september zijn we 5 jaar getrouwd en wij weten zeker dat dat zo blijft tot de dood ons scheidt