Tja... Ik ben dus een meisje van 13 en wat mij is overkomen is een droom van vele tieners: ik ben gescout door een beginnend modellenbureau in Utrecht. Maar nu is het zo dat dit voor mij eigenlijk helemaal geen droom is. Ik houd er niet van om gefotografeerd te worden (ik heb er een hekel aan) en ben totaal geen meisje-meisje. Ik reageerde dus heel erg afhoudend en zal mijn scout er in de loop van de week nog wel over bellen. Ik ben altijd al slecht geweest in het nemen van beslissingen, maar dit is echt een onmogelijk lijkende beslissing. Ik mag -als ik wil- woensdagavond met m'n scout mee voor een gesprek, en als het allemaal goed is gaan ze mijn groei e.d. dan volgen en krijg ik in het beste geval op mijn 14/15e mijn eerste opdracht.
Maargoed, ik voel dus echt geen drang om dit voorstel meteen aan te nemen. Het lijkt me echt niet persé leuk ofzo. Het is natuurlijk wel zo dat modellenwerk in principe goed verdient (als bijbaantje
), maar mijn ouders zijn redelijk rijk, dus ja...Ik heb in ieder geval het gevoel dat ik spijt krijg van mijn beslissing, wat deze ook moge zijn. En ik verzuip mezelf in mijn overwegingen.
Dus lieve bokkers: help mij!