Ik heb mijn MBO-4 afgerond in april en ben geslaagd. Maandag 1 juli diploma uitreiking en in september begin ik met een nieuwe HBO opleiding. Maar nu heb ik een vraagje, want ik las dit op de site van de DUO:
''Nieuwe opleiding of nieuwe onderwijsinstelling? Je moet een nieuwe opleiding uiterlijk op de startdatum doorgeven. Wij zien dezelfde opleiding aan een andere onderwijsinstelling (school of universiteit) ook als ‘nieuwe opleiding’.
Voorbeeld: begin je op 1 september met je nieuwe opleiding? Dan moet je dat uiterlijk op 1 september aan ons hebben doorgegeven. Anders heb je pas vanaf de volgende maand (weer) recht op studiefinanciering.''
Moet ik dan nu al mijn opleiding wijzigen bij DUO? en hoe zit dat dan met mijn Stufi, loopt die gewoon door in de zomervakantie? Of moet ik het pas in de zomervakantie gaan wijzigen? Of gaat dat wijzigen automatisch als je je inschrijft voor een HBO opleiding?
Maandag 1 Juli moet je doorgeven als einddatum huidige opleiding, en daarna kun je gewoon invullen dat je per 1 september een andere opleiding begint. Volgens mij loopt je stufi dan ook gewoon door.
Horse_xx
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-13 15:36
Matheno schreef:
Maandag 1 Juli moet je doorgeven als einddatum huidige opleiding, en daarna kun je gewoon invullen dat je per 1 september een andere opleiding begint. Volgens mij loopt je stufi dan ook gewoon door.