Ik heb een probleempje, eigenlijk kun je het wel een probleem noemen!
Ik heb een leraar, best wel een stevige ronde vrouw met een bril en ze werkt me altijd tegen, met geneen leraar heb ik problemen behalve met haar.
vandaag ging dus mijn mobiel af in de les, ik zag dat het me wekker was die ik waarschijnlijk nog aan het staan want vorige week maandag was ik eerste 2 uur vrij, dat maakte ik haar ook duidelijk.
Ze begon keihard te schreeuwen pakte mijn mobiel af zat er mee te frommelen zonder dat ik hem uit kon doen & ik vond het ook een domme reden. Het ergste vind ik dan ook nog dat ik donderdag me schoolreis heb en dus niet met me ouders enzo kan appen om foto's te sturen enzo.
Na die tijd ging ik naar haar toe om te vragen als ik hem terug mocht. Ze zei nee want ik mocht geen mobiel in de klas hebben. Ik heb haar toen uitgescholden (ik heb heel vaak problemen met haar en me te lang ingehouden, ze zegt dingen over mijn opvoeding thuis, volgens haar ben ik een idioot, een halve zool, een imbeciel, een debiel van alles dus) Dit keer zei ik tegen haar niemand mag u en u bent dik. Echt letterlijk, ik was zo boos en kwaad op haar dat ik haar wel een paar meppen wou geven!
Naderhand ging ik met der praten en zat ze te zeuren over dat ik haar uitschold en ze zou mijn ouders gaan bellen en met woensdag een dag voor mijn schoolreis bij haar nakomen, en ze houd mijn mobiel tot de laatste schooldag!
Ik weet niet hoe ik mijn ouders dit even moet zeggen, na de laatste keer had ik het tegen mijn ouders gezegd die zeiden hou je de laatste paar lessen even gedeisd, Ik zei ja is goed.
Vandaag deed ik serieus niks, was lekker rustig met toetsje aan het maken en gaat PERONGELUK mijn wekker. Ze zit te zeuren over excuses en smoesjes, nu ben ik er echt klaar mee!
Ik weet me serieus geen raad meer met deze vrouw? wat zal ik doen om het op te lossen?