Help me ajb!! SD kaart kapot!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Help me ajb!! SD kaart kapot!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:19

Hallo iedereen,

net wilde mn zus mn sd kaart uit mn camera halen, maar dit ging erg moeilijk. Er is nu een stukje van de sd kaart af! Gister wel gewoon foto's kunnen maken, dus of hij er goed in zat moest haast wel.

De laptop herkent de SD kaart niet, is er een mogelijkheid dat de foto's die op de SD kaart staan, op de laptop te krijgen? Er is een hoekje van de SD kaart af en dat hoekje moet nog in mijn camera zitten!

Ik baal zo!! -O- |(

EvelijnS

Re: Help me ajb!! SD kaart kapot!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:20

FK -> HTT

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:21

Kan je m niet terug in je camera schuiven? Misschien dat het dan weer 'past' en kun je je camera op de computer aansluiten en toch je foto's eraf halen?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:28

Dat hoekje wat eraf is.. is dat alleen plastic, of is er ook metaal af?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:33

dat is alleen plastic wat eraf is. nee ga hem niet weer in mn camera doen en hem dan weer er niet uit krijgen. Dat hoekje zit nog in mijn camera

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:36

Als je het hoekje eruit weet te krijgen kun je met een heel klein druppeltje secondenlijm het hoekje terug lijmen en als er verder niks van het metaal beschadigd is zou je je kaart weer moeten kunnen gebruiken om de foto's eraf te halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:38

Ik zou alleen niet weten hoe ik dat hoekje eruit moet krijgen..

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:43

wij hebben dit ook gehad met alle vakantie foto's erop. Wij zijn hier toen naar de fotograaf in de buurt geweest. Deze verkoopt ook camera's en ontwikkeld foto's enzo. Hij is er even een dag zoet mee geweest. Maar wist uiteindelijk de foto's op zijn computer te krijgen. Bij hem een nieuwe sd kaart gekocht en daar heeft ie de foto's voor ons opgezet. Misschien heb je ook een fotowinkel in de buurt en kun je even informeren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 10:45

Horsesandme schreef:
wij hebben dit ook gehad met alle vakantie foto's erop. Wij zijn hier toen naar de fotograaf in de buurt geweest. Deze verkoopt ook camera's en ontwikkeld foto's enzo. Hij is er even een dag zoet mee geweest. Maar wist uiteindelijk de foto's op zijn computer te krijgen. Bij hem een nieuwe sd kaart gekocht en daar heeft ie de foto's voor ons opgezet. Misschien heb je ook een fotowinkel in de buurt en kun je even informeren!

Ja, er zit een fotowinkel in de buurt hier. twee zelfs! Ga ik er morgen effe heen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 09:10

Daarna absoluut 't kaartje weggooien en bij het service centrum van je camera merk de camera na laten kijken om het hoekje te laten verwijderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 09:29

Mn camera is voor reparatie weg, hij had meerdere defecten.