PARTYY ... en verder ?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Francii

PARTYY ... en verder ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 21:42

Hallo beste bokkers,

Ik dacht, hier zullen vast ook meer dan genoeg feestbeesten rondlopen. Maar wat vond je het leukste / grappigste feestje ooit ? Dit topic is gwn bedoeld om te lachen & om inspiratieloze mensjes leuke ideeën te geven :)

Dus, barst los :+

Sorry als dit verkeerd staat, soms is keuzes maken moeilijker dan het lijkt.
Laatst bijgewerkt door Francii op 22-06-13 21:55, in het totaal 2 keer bewerkt

akp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 21:50

Tja dat is erg persoonlijk, ik houd niet zo van lasergamen oid. Als ik een feest geef zit ik het liefste thuis met een groep vrienden. Je kan een thema feest geven, en je hele feest in die stijl inrichten. Laat een paar vriendinnen van te voren komen, en ga de boel versieren, lekkere hapjes maken en een leuke playlist voor de hele nacht. Ga opzoek naar leuke drankspelletjes, of andere spelletjes natuurlijk, ga als iedereen al lekker wat op heeft limbo dansen ofzo, twisteren. Zijn genoeg leuke dingen! Maar zoals ik al zei, erg persoonlijk. Het ligt er natuurlijk aan wat voor vriendengroep je hebt. Succes ermee, hoop dat je iets leuks kan verzinnen.

Duhelo

Re: PARTYY ... en verder ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 22:20

MW => LZP

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:38

akp schreef:
Tja dat is erg persoonlijk, ik houd niet zo van lasergamen oid. Als ik een feest geef zit ik het liefste thuis met een groep vrienden. Je kan een thema feest geven, en je hele feest in die stijl inrichten. Laat een paar vriendinnen van te voren komen, en ga de boel versieren, lekkere hapjes maken en een leuke playlist voor de hele nacht. Ga opzoek naar leuke drankspelletjes, of andere spelletjes natuurlijk, ga als iedereen al lekker wat op heeft limbo dansen ofzo, twisteren. Zijn genoeg leuke dingen! Maar zoals ik al zei, erg persoonlijk. Het ligt er natuurlijk aan wat voor vriendengroep je hebt. Succes ermee, hoop dat je iets leuks kan verzinnen.

ik denk dat ze niet om hulp vraagt maar vraagt wat jou leukste feest is geweest en wat daar zo leuk aan was. feest bloopers ofzo.

ik zelf ben niet zoon feest beest

Nies_

Re: PARTYY ... en verder ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:41

Ik heb persoonlijk een afkeer voor thema feesten. De leukste feesten vind ik toch meestal die helemaal niet gepland waren of waarvan je van te voren dacht dat t niet veel ging worden :=

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 17:46

Nies_ schreef:
Ik heb persoonlijk een afkeer voor thema feesten. De leukste feesten vind ik toch meestal die helemaal niet gepland waren of waarvan je van te voren dacht dat t niet veel ging worden :=

haha idd, we gaan even naar een feestje.. kom je thuis als het gewoon weer licht is :')
ik hou wel van een feestje en heb al een hele hoop mooie dingen meegemaakt..

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 17:47

Nies_ schreef:

Dat zijn inderdaad de beste feesten.

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:04

Klopt, de 'even een drankie doen' avondjes lopen altijd het leukst af :j

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:07

Ik heb goede ervaringen met housewarmings ;)

Francii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 14:31

lovelynutia schreef:

housewarmings ? Dat woord ken ik nog niet .. klinkt wel leuk :D

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:08

Francii schreef:
lovelynutia schreef:

housewarmings ? Dat woord ken ik nog niet .. klinkt wel leuk :D

Wanneer iemand een nieuwe woning heeft en alle vrienden etc. langskomen om dat te vieren.
Denk dat het komt omdat het in mijn geval vaak in Amsterdam is met veel gezellige mensen en een kleine ruimte XD