Ongeveer 2/3 weken geleden ben ik samen met iemand uit mijn klas begonnen aan een PO voor biologie, we zijn naar de dierentuin gegaan en hebben daar het gedrag van dieren bestudeerd. We moesten alle gegevens die we hadden in een verslag zetten en dat inleveren.
In diezelfde week kreeg ik te horen dat ik de ziekte van pfeiffer heb en daarna ben ik eigenlijk alleen maar zieker geworden.
De dag nadat we naar de dierentuin zijn geweest ben ik op school geweest, toen wilde degene met wie ik samenwerk (ik noem haar maar even E voor het gemak) niet aan de opdracht werken want ze had het te druk. (ik heb die middag 2 uur op haar moeten wachten terwijl ik geen les had om dit vervolgens te moeten horen, we hadden namelijk afgesproken om het die middag af te maken)
De week erna ben ik alleen op donderdag op school geweest omdat ik me echt te ziek voelde, die donderdag heb ik aangeboden de opdracht af te maken, maar toen had ze onze gegevens niet bij zich..
Daarna ging het eigenlijk wel goed, ik ben 2 dagen op school geweest (ik heb geen idee wat de reden was dat we er toen weer niet aan konden werken...) en daarna ben ik naar pinkpop gegaan (ook samen met E, die heeft er toen geen woord over gesproken)
Alleen heeft pinkpop me totaal geen goed gedaan en ben ik dus weer ziek thuis al een hele week, mijn mond zit vol met wondjes waardoor ik heel slecht kan eten en praten.
Maar nou kreeg ik vandaag dus te horen van een vriendin uit mijn klas, dat E met mijn mentor besloten heeft de opdracht alleen af te maken, zonder daar iets over te melden aan mij. Dat betekent dus dat ik deze opdracht volgend schooljaar in zal moeten halen, wat natuurlijk erg vervelend is.
Ik heb meerdere malen aangeboden om het werk te verdelen zodat ik thuis eraan kan werken, maar zolang ik geen gegevens doorgestuurd krijg (van het onderzoek in de dierentuin) dan kan ik natuurlijk nergens aan werken..
Ik heb vandaag een mail gestuurd of we het werk nou kunnen verdelen en of ze aub de gegevens door wil sturen, maar daar heb ik nog geen antwoord op.
Ik begrijp dat ik natuurlijk zelf meer initiatief had kunnen tonen. Maar nu ze met mijn mentor, zonder mij erbij te betrekken, besluit de opdracht alleen te doen, heb ik toch een beetje het gevoel dat het niet helemaal eerlijk is tegenover mij.
Ik vraag me hoe ik dit nou het beste kan gaan oplossen..