Sony kan ik nu al uit het raam gooien grrr!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Sony kan ik nu al uit het raam gooien grrr!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:02

Echt he, heb ik 4 weken terug een Sony Experia T gekocht, ik kan dat ding nu al wurgen! Whatsapp is retetraag. Ik kijk af en toe op mijn telefoon, geen bericht. Ineens, een half uur later heb ik 4 berichten, sommige al een uur oud. _-:( _-:( Stom kolere ding!!! En ik sta altijd online met FB. Ik krijg het niet omgezet. Ja dan moet ik elke keer FB helemaal afsluiten maar dat wil ik gewoon niet. Ik wilde m bijna door de kamer gooien net!!! :( Had ik maar voor een iPhone gekozen... -O-

xStephanie

Re: Sony kan ik nu al uit het raam gooien grrr!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:06

Ik snap je frustratie :+ Begin nooit meer aan een sony :')

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:06

Adem in, adem uit.

Wen er maar aan!

Heb een sony ericsson Ray.... ook zo *^#% telefoon.....heb hem al een jaar, en moet nog een jaar.
Ding solliciteert er dagelijks na om tegen de muur gesmeten te worden.

Had hiervoor een Iphone, en mis hem zo vreselijk boehoe

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:22

Oh wat gek, ik heb ook een sony xperia maar vind het een geweldig ding. Bij instellingen kun je aangeven of je wil dat sommige dingen mogen synchroniseren. Ik heb zelf whatsapp en viber aanstaan en mijn agenda. Facebook heb ik uitgezet. Werkt prima.
Misschien moet je een update uitvoeren? Even aansluiten op je computer en kijken of er een update is? En misschien kun je My data manager downloaden en kijken of er veel dingen in de achtergrond draaien?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:28

Hup het raam uit en die iPhone kopen :+

Ik ken em niet.. werkt hij met Android? Er zijn volgens mij meerdere facebook apps, misschien heb je net een slechte gekozen?

Cindyrella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:30

Heb een Sony Xperia Z en ben er hartstikke blij mee. Doet het altijd, goede kwaliteit foto's. Is snel, veel data erop.
Nadeel is dat het soms even duurt voor de camera opstart. En dat de luidsprekerkwaliteit iets minder (beetje zacht) is.

10x beter dan de HTC Desire HD die ik hiervoor had.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:35

Ik heb ook een Sony experia z en ben naar jarenlang Nokia eindelijk weer eens echt tevreden over een telefoon

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:36

Keer toestel weer terug zetten naar fabrieks instellingen en opnieuw proberen met instellen.
Toestel zou niet zo traag moeten zijn. misschien zit er een app tussen die de boel traag laat worden.

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:41

ga er mee terug naar de winkel, misschien kun je nog ruilen ofzo?

charysa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:42

Of een toestel met gebreken? omruilen binnen 8 dagen kan toch?

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:46

Ik heb de P en prima tevreden.
Heb je hem op lease basis ?
Ik had ook dat een aantal dingen niet lekker meer liepen en hij is toen opgehaald en hij loopt weer als een trein !

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 00:59

Dat van WA ken ik trouwens.. daar heeft mijn samsung ook wel eens last van :\
Vriendinnetje heeft U en die vertoont ook kuren..

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 13:50

Ik heb de U sinds november 2012, ding is de laatste maand rete traag. What's app berichten geeft hij niet altijd door, what's app wil hij soms niet openen. Toetsenbord loopt vaak vast en dan opeens werkt ie weer en heb je een hele waslijst met woorden die je niet bedoelde... internet stopt er vaak mee waardoor de telefoon opnieuw opgestart moet worden... pfff volgende keer neem ik een iPhone denk ik..

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 13:52

Iphone is ook niet alles kan ik je vertellen ;).
Ik heb nu een samsung en die werkt prima!

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 13:53

Ik vind Sony sowieso een verschrikkelijk merk! Heb zelf de HTC one s en ben er super blij mee!
Hij is erg snel en heb er geen problemen mee, tja t vinden van een leuk hoesje is niet zo makkelijk...

Sjors

Mijn iPhone heeft t ook hoor , dat een bericht het pas 5 minuten naar het verzenden binnen komt -.-'

moyra

Lisa_H schreef:
Ik heb de U sinds november 2012, ding is de laatste maand rete traag. What's app berichten geeft hij niet altijd door, what's app wil hij soms niet openen. Toetsenbord loopt vaak vast en dan opeens werkt ie weer en heb je een hele waslijst met woorden die je niet bedoelde... internet stopt er vaak mee waardoor de telefoon opnieuw opgestart moet worden... pfff volgende keer neem ik een iPhone denk ik..

Alles waar ik dus last van had en na reparatie geen problemen meer mee heb *\o/*

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:22

Remark schreef:
Ik vind Sony sowieso een verschrikkelijk merk! Heb zelf de HTC one s en ben er super blij mee!
Hij is erg snel en heb er geen problemen mee, tja t vinden van een leuk hoesje is niet zo makkelijk...

En ik ben juist helemaal niet tevreden met mijn HTC.
Was in het begin supersnel, maar is nu echt rete traag. Accu ging eerst ook lang mee en wordt nu steeds slechter.

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:26

Ik heb ook een Xperia Z en ik vind hem top! Is mijn tweede Xperia, trouwens. De eerst was de U, ook een prima ding, nooit problemen mee gehad.

Ligt dat WA-probleem niet gewoon aan WA zelf?

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:34

Ik heb ook de Experia Z en hij loopt erg goed. Mijn vriend heeft hem ook (woont in zweden) en die verliest de connectie altijd

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:37

Hier ook nooit meer een Sony, of althans een Sony smartphone. Die ouderwetse dingen doen het nog steeds prima dus ik dacht toen van hetzelfde merk ook een smartphone te halen. :r Geef mij maar HTC, mijn Desire S heb ik nu bijna 2 jaar en hij doet het nog steeds prima! <3

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:41

Huh ik heb ook een Sony Xperia T en nog nooit problemen mee gehad! Hij doet het helemaal prima!
Zal als ik jou was maar even langs de winkel, ben je toevallig verzekerd?
Misschien kan je 'm dan opsturen en word je software geüpdate?

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:33

magda_90 schreef:
Hier ook nooit meer een Sony, of althans een Sony smartphone. Die ouderwetse dingen doen het nog steeds prima dus ik dacht toen van hetzelfde merk ook een smartphone te halen. :r Geef mij maar HTC, mijn Desire S heb ik nu bijna 2 jaar en hij doet het nog steeds prima! <3

Dat idee had ik dus ook!
Mijn oude sony ericsson deed het echter super goed, en echt geweldige foto's, dus dacht met een sony ericsson smartphone ook wel goed te zitten.

Wat een spijt |(

Nou ja, mooie foto's maakt hij wel..
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-B6ZMQDO6.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:36

Ik heb de Xperia U. Kom er gek van, mag hem om de 2 maand terugzetten naar fabrieksinstellingen omdat ik geen berichtjes meer kan typen, ontvangen, kan gebeld worden etc.

Ben meer opzoekingen gaan doen en blijkbaar draaien de Xperia's op een simpelere versie van Android... Dan vraag ik me af waarom niet alle telefoons die simpele verzie dan hebben :+ Moest Android simpeler kunnen zouden ze dat toch doen? Ben er echt niet tevreden mee.

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 12:29

Matheno schreef:
Remark schreef:

En ik ben juist helemaal niet tevreden met mijn HTC.
Was in het begin supersnel, maar is nu echt rete traag. Accu ging eerst ook lang mee en wordt nu steeds slechter.

Dat is vervelend! Wat voor HTC is het? Misschien moet je er even mee naar de winkel. Hoop niet dat mijne ook zo achteruit gaat!