Stom kolere ding!!! En ik sta altijd online met FB. Ik krijg het niet omgezet. Ja dan moet ik elke keer FB helemaal afsluiten maar dat wil ik gewoon niet. Ik wilde m bijna door de kamer gooien net!!!
Had ik maar voor een iPhone gekozen...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Stom kolere ding!!! En ik sta altijd online met FB. Ik krijg het niet omgezet. Ja dan moet ik elke keer FB helemaal afsluiten maar dat wil ik gewoon niet. Ik wilde m bijna door de kamer gooien net!!!
Had ik maar voor een iPhone gekozen...
Begin nooit meer aan een sony
.Lisa_H schreef:Ik heb de U sinds november 2012, ding is de laatste maand rete traag. What's app berichten geeft hij niet altijd door, what's app wil hij soms niet openen. Toetsenbord loopt vaak vast en dan opeens werkt ie weer en heb je een hele waslijst met woorden die je niet bedoelde... internet stopt er vaak mee waardoor de telefoon opnieuw opgestart moet worden... pfff volgende keer neem ik een iPhone denk ik..
Remark schreef:Ik vind Sony sowieso een verschrikkelijk merk! Heb zelf de HTC one s en ben er super blij mee!
Hij is erg snel en heb er geen problemen mee, tja t vinden van een leuk hoesje is niet zo makkelijk...
Geef mij maar HTC, mijn Desire S heb ik nu bijna 2 jaar en hij doet het nog steeds prima!
magda_90 schreef:Hier ook nooit meer een Sony, of althans een Sony smartphone. Die ouderwetse dingen doen het nog steeds prima dus ik dacht toen van hetzelfde merk ook een smartphone te halen.Geef mij maar HTC, mijn Desire S heb ik nu bijna 2 jaar en hij doet het nog steeds prima!
Moest Android simpeler kunnen zouden ze dat toch doen? Ben er echt niet tevreden mee. Matheno schreef:Remark schreef:Ik vind Sony sowieso een verschrikkelijk merk! Heb zelf de HTC one s en ben er super blij mee!
Hij is erg snel en heb er geen problemen mee, tja t vinden van een leuk hoesje is niet zo makkelijk...
En ik ben juist helemaal niet tevreden met mijn HTC.
Was in het begin supersnel, maar is nu echt rete traag. Accu ging eerst ook lang mee en wordt nu steeds slechter.