wat voor e-reader?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Esther_r20

wat voor e-reader?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 12:13

Hallo allemaal,

Aangezien we dit jaar weer gaan kamperen en we chronisch ruimte te kort hebben in de auto mag ik geen boeken meer meenemen.... ;-) (Ik lees er zo een flink aantal weg in de vakantie)

ik ben dus op zoek naar een e-reader. Totaal geen verstand van de dingen en weet dus ook echt niet waar ik op moet letten. Zijn er bijvoorbeeld e-readers met meer functies dan alleen boeken lezen? Waar haal je überhaupt de boeken vandaan. Etc....

Er zijn vast bokkers met e-readers die mij wat meer kunnen vertellen voordat er weer iets in ee winkel aangesmeerd wordt :-P

Keet

Re: wat voor e-reader?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 12:15

QuintySnoepy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 12:16

Wij hebben thuis een e reader van Sony besteld op bol.com wij hebbenook een hoesje met een lampje erin dat is Ffjn als het wat donkerder is

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 12:17

Wat goed! Ik kon het niet vinden via de zoekfunctie! (doe toch iets fout dan)

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 13:21

Ik heb de Kobo-glo (E120,-) en ben er echt blij mee, hij is makkelijk in het gebruik -ook makkelijk om boeken er op te zetten, en het lampje is echt een voordeel: altijd lezen! ik heb eigenlijk geen nadelen ondervonden :+ Ik kan er ook spelletjes opspelen (nooit gedaan) en er zit wifi op: maar hij is niet gemaakt om te internetten.

Je kunt boeken kopen (bol.com), maar er zijn ook andere manieren om aan boeken te kopen -mag op bokt niet over gesproken worden je kunt me erover pben

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 13:23

Kobo Glo! Heerlijk apparaat!