nu ook verkooppraatjes mobiel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

nu ook verkooppraatjes mobiel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 11:16

ja, werd vandaag gebeld door tel.fort....
ik ben opzoek naar de eigenaar van dit nummer en je leeftijd en blbalblabbla( heb nogal wat info voor me gehouden/veranderd... :P )
en toen ik ben omdat u een vaste prepaid klant bent van telfort en dit helemaal niet voordelig is ...
nu hebben wij een aanbieding ! simonly voor maar 6 nogwat. ipv 7 eruo in de maand en dit is veel goedkoper want het beltarief is goedkoper, na 10 minuten kost het niks meer en zoveel smsjes in de maand...
dus ik ik heb hier geen interesse in, ik heb prepaid en bel max 2x in de maand dan is dit echt niet voordeliger ! bouw nu al me prepaid op tot 50 + gelukkig kregen we pech in frankrijk en leende mijn mobiel voor het bellen :D
komt ie met wij hebben berekent dat u per maand 5,75 opwardeerd. ik ertegen in nee hoor, 1x in het half jaar wardeer ik een 10je op omdat dat MOET met jullie stomme systeem hij weer ik weet niet waarom u dit doet, maar u wardeerd zoveel op en het is voordeliger ik ik heb er geen behoefte aan , wordt er een heel verhaal gerateld over opzeggen en zeg ik tot ziens en leg neer.

ik sta toch helemaal niet te wachten op deze onzin? of eenofandere student die naar mijn leeftijd etc vraagt...
mogen je providers je helemaal plat bellen met aanbiedingen?
ben nu een beetje -:(-

Keet

Re: nu ook verkooppraatjes mobiel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:18

Als het je eigen provider is mogen ze natuurlijk gewoon bellen :) als je netjes aangeeft dat je dit niet opprijs stelt en of ze een notitie willen maken dat ze je niet meer mogen bellen is het over het algemeen ook gewoon klaar. Dag meneer en dan rustig ophangen.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 11:20

Keet schreef:
Als het je eigen provider is mogen ze natuurlijk gewoon bellen :) als je netjes aangeeft dat je dit niet opprijs stelt en of ze een notitie willen maken dat ze je niet meer mogen bellen is het over het algemeen ook gewoon klaar. Dag meneer en dan rustig ophangen.

dit is al de 3e x... en zou alle keren op school zitten, waar ze telefoontjes natuurlijk niet waarderen.
ook lijken ze het maar niet te leren ^)
als dit zo de hele zomer door gaat... ben ik weg bij hun

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:23

Heb je ook al rustig en netjes aangegeven dat je niet meer gebelt wenst te worden door ze?
Dus zonder boos te worden en te dreigen enzo?
Bij mij is het toen namelijk wel gewoon gestopt :)

Op school kan je je telefoon gewoon op stil zetten zonder trillen en alle mensen terugbellen zodra je pauze hebt :)

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:24

Natuurlijk willen ze je zo iets aansmeren. Je bent op zich niet goedkoper uit maar je zit er wel aan vast en hun hebben elke maand vaste inkomsten die ze dus niet hebben als je prepaid hebt. Maar goed het mag gewoon zeggen geen interesse en ophangen. Als je het echt irritant vind zou je een klacht kunnen indienen dat ze je blijven bellen. Blijkbaar noteren ze dan niet wie ze al gebeld hebben.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:24

Nouja, die student kan er ook niks aan doen, die heeft gewoon zo'n stom baantje aangenomen (want kan me niet voorstellen dat iemand voor de lol bij een callcenter werkt) om de studie te kunnen financieren...

Verder erger ik mij ook dood aan reclametelefoontjes. Ik denk niet dat je daar onderuit komt.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:25

Andere providers doen het ook.
Mijn man heeft Vodafone (telefoon van de baas), KPN en hij wordt regelmatig gebeld met "leuke" aanbiedingen.
Ik had een prepaid Tmobile en daar werd ik bijna elke maand wel gebeld voor een actie.
Ook door andere bedrijven (nummer was verkocht..).
Dit simmetje is in de prullenbak belandt.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:26

unihorses schreef:
Keet schreef:

dit is al de 3e x... en zou alle keren op school zitten, waar ze telefoontjes natuurlijk niet waarderen.

Dat is natuurlijk niet hun probleem, je kan ook gewoon je tel thuis laten, uitzetten of op zijn minst je geluid uit zetten.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 11:28

zal volgende keer nog duidelijker maken dat ik dit niet wil, als ze het nog eens doen...
kreeg er direct ook achterna ik kan u later nog eens terug bellen, ... neeee !!! :p

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:29

Op het moment dat het gesprek is afgelopen wordt je door gestuurd naar het "bel mij niet register" van henzelf.
Even het bandje afluisteren en dan kun je met 1 druk op de knop van hen af zijn.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 11:36

Brainless schreef:
Op het moment dat het gesprek is afgelopen wordt je door gestuurd naar het "bel mij niet register" van henzelf.
Even het bandje afluisteren en dan kun je met 1 druk op de knop van hen af zijn.

ow, dus niet neerleggen... zal ik onthouden !
( hij ratelde ook iets van wij schrijven u in en dan.... ik maar heel hard eroverheen gezegd dat ik toch echt alleen prepaid wou )

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:40

Bel-me-niet register heeft geen zin, als je klant bent bij een bedrijf, dan mag dat bedrijf je bellen met aanbiedingen, of je nu in dat register staat of niet.

De volgende keer rustig aangeven dat je niet meer gebeld wil worden, en als je dan toch nog een telefoontje krijgt een klacht indienen :)

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:41

Ik heb dit ook is gehad, toen ze eindigde met 'ik noteer dat u liever het duurder tarief verkiest' was ik wel even op mijn teentjes getrapt. Ik heb toen ook gezegt dat ik tevreden ben met wat ik heb en niks anders hoef, ben daarna nooit meer gebeld.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:43

Telfort belt mij de laatste tijd ook heel vaak. De zaken gaan zeker slecht...
Ik heb me nu ingeschreven in het bel-me-niet-register, maar volgens mij geldt dat niet voor bedrijven waar je zelf klant bent. Die mogen je (helaas) bellen. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:46

Moeten ze mij niet proberen zit in het bel/mail me niet register en mijn nummer is niet opvraagbaar. Komen ze toch aan mijn kop zeuren dan zijn ze een klant kwijt. Een goede verkooptip voor de aanbieders zou zijn dat je je beltegoed mag meenemen. }>

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:52

Traiectum schreef:
Bel-me-niet register heeft geen zin, als je klant bent bij een bedrijf, dan mag dat bedrijf je bellen met aanbiedingen, of je nu in dat register staat of niet.

De volgende keer rustig aangeven dat je niet meer gebeld wil worden, en als je dan toch nog een telefoontje krijgt een klacht indienen :)

Klopt, maar telfort heeft een (extra) eigen register.
Na het gesprek kun je aangeven of je door hen (later) niet nog eens gebeld wilt worden voor een aanbieding.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:53

Bedrijven waar je klant van bent mogen je inderdaad bellen. Wel moeten ze de mogelijkheid geven om dit ook tegen te gaan. Google maar eens op reht van verzet. Daar kun je meer info vinden

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 11:55

dat ze bellen vind ik opzich nog niet zo erg, maar zo vaak, en na 10x zeggen dat ik het niet wil toch zeggen ik zet u abonnement over .... nee, dat wil ik niet.. moet je constant je oren open hebben...

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 11:55

Brainless schreef:
Traiectum schreef:

Klopt, maar telfort heeft een (extra) eigen register.
Na het gesprek kun je aangeven of je door hen (later) niet nog eens gebeld wilt worden voor een aanbieding.

Ah, ok, dat wist ik niet. Zit bij T-mobile, en mij bellen ze echt nooit :')

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 12:01

unihorses schreef:
dat ze bellen vind ik opzich nog niet zo erg, maar zo vaak, en na 10x zeggen dat ik het niet wil toch zeggen ik zet u abonnement over .... nee, dat wil ik niet.. moet je constant je oren open hebben...

Je moet ze ook niet laten banketstaaf. Gewoon zeggen geen interesse en ophangen. Die mensen zijn gewend om gewoon over je heen te banketstaaf dus moet je daar korte metten mee maken en ophangen.