ik ben opzoek naar de eigenaar van dit nummer en je leeftijd en blbalblabbla( heb nogal wat info voor me gehouden/veranderd...
) en toen ik ben omdat u een vaste prepaid klant bent van telfort en dit helemaal niet voordelig is ...
nu hebben wij een aanbieding ! simonly voor maar 6 nogwat. ipv 7 eruo in de maand en dit is veel goedkoper want het beltarief is goedkoper, na 10 minuten kost het niks meer en zoveel smsjes in de maand...
dus ik ik heb hier geen interesse in, ik heb prepaid en bel max 2x in de maand dan is dit echt niet voordeliger ! bouw nu al me prepaid op tot 50 + gelukkig kregen we pech in frankrijk en leende mijn mobiel voor het bellen
komt ie met wij hebben berekent dat u per maand 5,75 opwardeerd. ik ertegen in nee hoor, 1x in het half jaar wardeer ik een 10je op omdat dat MOET met jullie stomme systeem hij weer ik weet niet waarom u dit doet, maar u wardeerd zoveel op en het is voordeliger ik ik heb er geen behoefte aan , wordt er een heel verhaal gerateld over opzeggen en zeg ik tot ziens en leg neer.
ik sta toch helemaal niet te wachten op deze onzin? of eenofandere student die naar mijn leeftijd etc vraagt...
mogen je providers je helemaal plat bellen met aanbiedingen?
ben nu een beetje
als je netjes aangeeft dat je dit niet opprijs stelt en of ze een notitie willen maken dat ze je niet meer mogen bellen is het over het algemeen ook gewoon klaar. Dag meneer en dan rustig ophangen.