Samsung Galaxy S4, bij welk abonnement het goedkoopst?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Samsung Galaxy S4, bij welk abonnement het goedkoopst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 13:33

Het word weer tijd mijn abonnement te verlengen met bijbehorend nieuw toestel. Mijn S2 begint kuren te vertonen, dus sinds april kijk ik al uit naar de S4.
Alleen waar je vroeger nog de nieuwste mobieltjes gratis bij een betaalbaar abonnement kreeg, moet je nu flink bijbetalen bij Vodafone, en dan ben je al meer dan 10 jaar klant daar!!
Of je betaald €150 in 1 keer of €10 per maand extra naast je abonnementskosten. Dus €240 in totaal.
Vind het allemaal een beetje van de zotte worden. Weet niet of het elders anders is?
Dan heb ik wel het Vodafone Red abonnement van €49 (exclusief die 10 euro) per maand met 2 GB internet en onbeperkt bellen.
Met een half jaar 50% korting op je abonnementskosten.

Dus nu mijn vraag, bij welke provider kan ik de Galaxy S4 het goedkoopst krijgen en wat voor abonnement krijg ik daarbij?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 13:38

Ik heb mijn abo (van T-mobile) deze week verlengd via http://www.gsmweb.nl
Wanneer ik dezelfde verlenging bij T-mobile had aangevraagd had ik €50 moeten bijbetalen voor mijn nieuwe toestel (HTC One). Volgens mij biedt deze website ook voor Vodafone kortingen aan :) Ik heb ook nog even naar Vodafone gekeken, maar deze was bij mij een stukje duurder (kreeg nu ook een jaar lang korting op mijn bel en data-bundel door mijn verlenging)

Dit was trouwens de 2e keer dat ik via hen een nieuwe telefoon besteld heb en het gaat zeer eenvoudig en snel. Zondagavond aangevraagd en dinsdag al mijn nieuwe telefoon ontvangen.

Sani

Re: Samsung Galaxy S4, bij welk abonnement het goedkoopst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 13:44

Kijk ook eens op studentmobiel.nl :)

Gebruikerit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 14:48

Ik ga in augustus ook een abonnement + S4 nemen en zat al wat rond te kijken. Ikzelf kwam uit op studentmobiel zoals hierboven ook al gezegd werd. Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je gebruik is en ik begrijp dat je niet los wilt betalen voor de telefoon? Ik neem namelijk wel een abonnement dat wat goedkoper is, maar betaal dan wel 250 euro voor de telefoon bij.. (Kan ik voor een deel betalen van de verkoop van mijn s3)
Daarnaast, je betaalt altijd voor te telefoon, 'vroeger' ook. Alleen zijn de providers nu volgens mij verplicht erbij te zetten waar het abonnement uit bestaat en daar zitten dus ook de kosten voor de telefoon bij. (Let wel op of je een lease toestel wilt of niet.)
Je kunt het beste vergelijken op http://www.bellen.com

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 19:06

Vroeger stond er toch echt 0 euro bij,nu niet. Bij de S3 stond dit keer duidelijk echt gratis.
Het is geen lease anders stond dat er duidelijk bij.
Dit topic heb ik geplaast naar aanleiding van mijn bezoek aan de Vodafonewinkel hier in de buurt vanmiddag.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:51

En hoeveel belmin en MB wil je dan?

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:55

Zelfde probleem wat jij noemt heb ik ook. Ik kan nu vernieuwen en nieuwe telefoon, maar ik schrok echt van de prijzen op de website! Ben nu ook al 9 jaar klant, maar heb het gevoel dat het nu echt heel erg duur is geworden. Voor bijna elk toestel moet je bij betalen, en hoge abbo kosten.
Zit nu dus ook echt te twijfelen wat te doen. Helaas niet het geld om ineens een "los" toestel te kopen en dan een sim only abonnement te doen. Anders zou ik denk ik daarvoor kiezen.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 21:56

Je kunt ook telefonisch contact opnemen met de provider. Vaak kunnen ze je wel een bepaalde aanbieding doen, omdat je al zo lang vaste klant bent. :)

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:01

Ja ik ga morgen even langs, maar heb niet heel veel vertrouwen in de telefoonverkopers, vorige keer hadden ze me ook een flut toestel aangepraat waar ik vervolgens twee jaar aan vast zat :')
Maar nu even kijken waar ze mee komen en dan er goed over na denken,

Nadeel is dat ik binnenkort naar Thailand ga, en daar wel een goed toestel wil hebben, die van mij vertrouw ik niet meer, blijft vaak hangen, loopt vast, valt uit etc. En wil daar een goed werkende telefoon bij me hebben!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:01

Gsmweb :j !

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 22:23

Saskiaatje schreef:
Je kunt ook telefonisch contact opnemen met de provider. Vaak kunnen ze je wel een bepaalde aanbieding doen, omdat je al zo lang vaste klant bent. :)

Ze belde van de week nog,maar die */-*&/+-*-+%@ telefoon viel weer eens uit.
Prive nummer,dus heb geen idee welk nummer ik terug zou moeten bellen.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:25

Nou, ik kreeg toen echt geen aanbieding bij vodafone hoor.. _O-

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:31

Ik kreeg ook een "geweldige" aanbieding bij Vodafone! :')

"Gratis" iPhone 5... Maar dan vertelde ze er niet bij, dat het een abonnement van €44,- is, waarbij je nog €15,- p.m voor je telefoon betaald. Dus alsnog €59 p.m..

Ben na 8 jaar Vodafone overgestapt... Belachelijke prijzen tegenwoordig.

Betaal je €39 voor de telefoon, 300 belminuten/sms en 1,5 GB internet, €38,- p.m voor je abonnement:
https://www.studentmobiel.nl/samsung-galaxy-s4

Bij iets duurder abonnement (€46 p.m 400 belminuten/sms en 1,5 GB internet) is hij gratis.

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 22:52

Kijk anders bij hollandsnieuwe, die hebben ook vrij goedkope abbonementen.

of op de site gsmwijzer.nl

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 23:11

Sandra schreef:

Ze hadden het over een aanbieding die ze mij mochten doen, daarna vielen ze weg. Zal denk ik wel dezelfde of zo'n soort als bovenstaande geweest zijn.
Als het zo doorgaat raken ze mij ook als klant kwijt.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 12:16

Sandra schreef:

Dan heb je niet genoeg druk gezet. ;)
Als je al langer dan 2 jaar bij een provider zit, kan élke provider je een aanbod doen.

Op dit moment hebben de grote providers (Vodafone, Tele2, T-Mobile) ook problemen om klanten te behouden, daarom krijg je als nieuwe klant zoveel korting. Maar geloof me, de vaste klanten willen ze ook niet kwijt. En ze mogen écht wel aanbiedingen doen die via de website niet te vinden zijn. In de winkel doen ze dat alleen minder snel en minder makkelijk, dus daarom zou ik er een belletje aan wagen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 15:37

Dan wacht ik nog even tot ze terug bellen, anders kan ik altijd nog overstappen.

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 15:01

Mijn vriend mocht ook een nieuw abonnement en dus telefoon. Als klant van Vodafone gaan kijken wat het tegenwoordig kost, en het is inderdaad echt duur! Maar ook andere providers zijn duur. Ik zit zelf bij Hi, dus ook daar zijn we gaan kijken/vragen wat het kost. Bij Hi lease je de telefoon en betaal je dus een bepaald bedrag naast je 'sim only' abonnement voor de telefoon. Hi was uiteindelijk iets goedkoper, maar hij moest nog wachten omdat zijn nummer nog niet overgezet kon worden.

Toen werd hij gebeld door Vodafone en hij heeft eerlijk gezegd dat het ergens anders goedkoper was. Toen kwamen ze met een aanbieding waardoor Vodafone ineens een stuk goedkoper was. Dus ik zou zoiets zeggen als ze nog eens bellen!