Ik zou zeggen, pak het probleem aan waardoor een paard zo trapt tegen zijn staldeur. Verveling?
Anoniem
Geplaatst: 20-06-13 15:06
Mieke_Cunna schreef:
Ik zou zeggen, pak het probleem aan waardoor een paard zo trapt tegen zijn staldeur. Verveling?
Deze doet het in mijn ogen meer als bedelen.
HorseTopShop
Geplaatst: 20-06-13 15:07
Mieke_Cunna schreef:
+1
Hier inderdaad niet nodig. De paarden vervelen zich hier niet Wel handig bedacht. Al vraag ik me af of 1 keer voldoende is. Zeker voor paarden die gaan trappen als er wat langs komt gelopen.
Ik vraag me af hoe 'zacht' dat kleine schokje zou zijn.. Een paard schrikt toch vaak ook niet zo extreem van schrikdraad..? Aangezien het filmpje behoorlijk geknipt is vraag ik me af of het paard niet gewoon bijna omviel..
Zet je paard buiten op een wei met schuilstal.. Problem solved..
spatter
Geplaatst: 27-06-13 21:24
Okee, mijn paard doet het juist niet op stal maar buiten! Zo gauw hij vind dat het tijd is voor zijn meusli begint hij tegen de staldeur te meppen en als dat niet werkt loopt hij naar voren en mept tegen het ijzeren voorhek, vooral dat maakt zeer veel herrie, dat komt binnen boven de tv uit
Blue loopt dus buiten met nog 3 andere paarden/pony's maar wil zijn avond-eten en hij weet dat hoefijzers geweldige herrie kunnen maken maar om nu stroom op het hek te gaan zetten, echt niet!
Hier ook nergens last van. Alles staat gewoon 24/7 buiten. Met heeeeel slecht weer gaan ze op de betegelde uitloop bij de inloopstallen en daar maak ik ze al niet blij mee
Maar ik vraag me af hoe sterk de schok vermeerderd bij een paard met ijzers...