belastingadviseur in enschede

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

madeliefw

belastingadviseur in enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 21:39

Ik ben op zoek naar een belastingadviseur in Enschede. Hopelijk kan bokt mij helpen. Ik zoek iemand waar je met je papieren naar toe gaat en die dan de aangifte samen kan doen. Ik zit in een lastige situatie wat betreft belastingen (eigen koophuis in verhuur, nieuw huurhuis, samenwonen etc) en zie door de bomen het bos niet meer. Ik zou dan ook graag advies hierbij willen om later niet in de problemen te komen. Weet iemand op Bokt een betrouwbare belastingadviseur voor particulieren in Enschede? Uiteraard heb ik eerst al gegoogeld, maar daar worden voornamelijk sites aangegeven voor bedrijven of een heel eind uit de richting.
Alvast bedankt,

Gnome

Re: belastingadviseur in enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 13:22

Heb je al eens gekeken om op het belastingkantoor zelf een afspraak te maken? Dat is ook nog eens gratis..

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 13:27

ten kate huizinga al geprobeerd? van wat ik me kan herinneren doen die ook wel particulieren

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 19:31

Nee eigenlijk niet bedacht dat je met dit soort zaken naar de belastingdienst kan gaan. Ik had al wel eens gebeld maar kwam toen tijdens de wijziging die ik door wil voeren in de knoop. Maar ik ga ze nog een keer bellen hierover en als ik er niet uitkom vragen voor een afspraak. Hopelijk kan dat! En anders ga ik de tweede optie proberen. Bedankt!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 20:05

Ik denk dat dat wel goed moet komen hoor :) Ik werk er zelf namelijk.