ik zal proberen het zo kort mogelijk te houden ..
ik heb nu bijna een jaar een vriendje, en ik hou heel veel van hem en hij maakt me gelukkig. maar hij is turks en ik ben Nederlands, en hij heeft het nou niet bepaald met nederlanders, behalve met mij.. het ging eigenlijk altijd goed tussen ons, maar de laatste tijd maakt hij er steeds een groter probleem van als hij, door mij, met andere nederlanders om moet gaan. hij wil zeker niet dat ik mijn vrienden laat stikken, maar het wordt zo wel heel moeilijk voor mij om met het idee te leven dat hij hen totaal niet mag. hij doet daar dan ook heel boos over en hij wordt steeds net niet zo boos dat hij het uit wil maken (in mijn ogen dan) wat vinden jullie dat ik moet doen? want ik houd dit echt niet lang vol en dat heb ik hem al vaker gezegd
maar ik houd wel echt heel veel van hem en het lijkt nu alsof hij heel racistisch is maar dit is hij niet.. hij heeft gewoon amper goede ervaringen met nederlanders, op mij na dan ..
alvast bedankt
(even als voorbeeld)
Mijn vrienden niet mogen omdat ze gewoon niet leuk zijn/niet in zijn straatje passen, prima.. maar mijn vrienden niet mogen omdat ze nederlands zijn..??
Hoe kun je nou in Nederland wonen en niets met Nederlanders ophebben? Tuurlijk lopen er minder fraaie figuren tussen, maar die heb je overal.
.