Barst in Macbook Air, opties?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marijee

Barst in Macbook Air, opties?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 09:47

Al een wat langere tijd heb ik een barst in m'n scherm van m'n macbook. Nooit veel last van gehad en ook totaal geen moeite.. Nu zie ik hem heel langzaam groter worden en er zijn 2 kleine vlekjes ontstaan. Nu word ik toch wel een beetje zenuwachtig. Ik moet dus binnenkort, en het liefst deze vakantie, hem even opsturen naar een bedrijf die deze kan vervangen. Bij voorbaat weet ik al dat dit niet vergoed gaat worden omdat het m'n eigen domme schuld was (iets op laten vallen). Mocht ik hem een paar weken kwijt zijn, geen probleem.

Nu heb ik ook al een beetje onderzoek gedaan op internet en ik schrok van de prijzen. Vervangen loopt al gauw op tot 800,-... Dit vind ik nogal veel geld, zoveel koste deze namelijk ook.. Daarbij ga ik volgend jaar studeren en al het geld ben ik keihard nodig om dit te kunnen bekostigen.. Ook weet ik dat er meerdere bedrijven zijn die voor minder de schermen vervangen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of kan ik beter meer betalen en naar een Apple counter gaan?

Choiix

Re: Barst in Macbook Air, opties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 14:29

Voordat je moeilijk gaat doen, check je inboedelverzekering. Idioot vaak vallen dit soort dingen daar ook onder..!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 14:34

Ik zie dat je in Drenthe woont, ik weet natuurlijk niet waar maar neem eens contact op met MacBizz uit Zwolle.

Bij een officiële Apple store zou ik zo veel kwijt zijn dat ik net zo goed een nieuwe MacBook kon kopen en bij MacBizz € 154,-. En het leukste is; die € 154,- is nog volledig vergoed door onze inboedelverzekering ook!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-13 19:53

Serieus!? Wat tof! Zwolle is maar 40 min van m'n huis dus dat zou ideaal zijn! Ik ga even contracteren! :D

Hoe is jullie dit verder bevallen? Hoelang waren jullie hem kwijt en de service? Hoe was dit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:12

De persoon waar ik contact heb gehad was heel vriendelijk en behulpzaam. Ik ben mijn MacBook ongeveer een week kwijt geweest denk ik. Maar ik heb gebeld voor ik mijn Mac gebracht had waardoor ze het juiste onderdeel al konden bestellen. Mijn trackpad en toetsenbord werkten namelijk niet meer dus dat hele onderdeel is vervangen.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 18:08

Klinkt goed! Ik ben erg benieuwd, heb in iedergeval contact opgenomen en wacht even af :)