AH Daalseweg, Nijmegen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickey

AH Daalseweg, Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 21:16

Iemand enig idee wat er gebeurd is?
Ik ben nieuwsgierig :o
Voor degenen die niks weten: Ik stap de albert heijn binnen, superveel mensen, en ik zie een man die op de grond gedrukt wordt of iets. Ik denk: Die heeft een hart aanval ofzo! En je hoort sirenes. Eenmaal in de rij voor de kassa (die zeer lang was) komen er een aantal agenten en wordt die man met 3 agenten, handen op zijn rug, voorovergebogen meegenomen. Meer heb ik iet gezien..

Onali

Re: AH Daalseweg, Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:22

Bij mij is 1+1 meestal 2
Dus als er iemand op de grond gedrukt wordt (hele aparte EHBO benadering mocht hij een hartaanval hebben gehad :? ) en de politie slaat hem in de boeien.
Dan lijkt het me alsof hij iets gestolen heeft en nogal agressief werd toen hij erop aangesproken werd.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:53

Kan vanalles zijn. Iemand die ze al een tijdje zochten bv, of inderdaad iemand die iets gestolen had. Zo zag ik ook een keer iemand rennen met een aantal agenten er achter aan. Die man werd toen ook zo tegen de grond gedrukt.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 21:54

IndianLady schreef:
Bij mij is 1+1 meestal 2
Dus als er iemand op de grond gedrukt wordt (hele aparte EHBO benadering mocht hij een hartaanval hebben gehad :? ) en de politie slaat hem in de boeien.
Dan lijkt het me alsof hij iets gestolen heeft en nogal agressief werd toen hij erop aangesproken werd.

Heb ik niet helemaal goed verwoord, toen ik binnen kwam zag ik alleen maar iemand op de grond liggen. Pas later de agenten en dat hij ook op de grond gedhouden werd..

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:15

Werd die man wel of niet vastgehouden? :+

Want bij ons worden ze ook wel eens door tig rode blousjes 'vastgepakt' om vervolgens later afgevoerd te worden door een agentje richting het bureau. :wave:

Dan hebben ze iets gejat, al dan niet op dat moment of eerder maar waren ze nog niet gepakt.

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:26

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:53

Komkommertijd!

Die man had vast wat gejat...
Coop in de stad is 't ook altijd raak.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 23:56

Sandra schreef:
Werd die man wel of niet vastgehouden? :+

Want bij ons worden ze ook wel eens door tig rode blousjes 'vastgepakt' om vervolgens later afgevoerd te worden door een agentje richting het bureau. :wave:

Dan hebben ze iets gejat, al dan niet op dat moment of eerder maar waren ze nog niet gepakt.

Ja dat wel maar dat zag ik pas later :p
Heb het al op internet gevonden ;)