Ik ga in September Psychologie studeren, al ik ben er nog niet over uit of het Tilburg of Nijmegen wordt.
Wat en waar gaan jullie studeren?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik heb mij voor zowel Nijmegen als Tilburg ingeschreven, Tilburg kan ik sowieso terecht omdat er 500 plaatsen zijn en meestal 300/350 aanmeldingen. Nijmegen is iets lastiger, maar ik ga naar allebei graag dus dat is geen punt. Maar jij moet ook loten toch, wat is jouw back-up plan?

(Psychologie in) Nijmegen beviel dus wel, ondanks dat je er even tussenuit geweest bent?
Hier nog een toekomstig studente!

RianC schreef:@Niki Dat van die baankansen heb ik ook met criminologie. Ik studeer nu ook de veilige versie namelijk International Studies. Daarmee kan je zo ongeveer alles op international gebied, maar daar ligt ook mijn hart niet.
Ik denk altijd maar zo: De ideale baan moet je zelf creeeren.

Niki_ schreef:RianC schreef:@Niki Dat van die baankansen heb ik ook met criminologie. Ik studeer nu ook de veilige versie namelijk International Studies. Daarmee kan je zo ongeveer alles op international gebied, maar daar ligt ook mijn hart niet.
Ik denk altijd maar zo: De ideale baan moet je zelf creeeren.
Ben ik het mee eens
Mijn nicht heeft trouwens ook Criminologie gedaan, is een jaar of 5 geleden afgestudeerd en heeft sindsdien nooit zonder baan gezeten. Je moet natuurlijk ook geluk hebben maar zeg nou zelf, dat klinkt best positief toch

MyHorseGirl schreef:Ja! Ik meld me! Ik begin in september aan de studie Rechtsgeleerdheid in Leiden!
@Jetske het liefst ga ik wel op kamers. Hoeft niet meteen in september, maar december/januari zou wel fijn zijn.

RianC schreef:MyHorseGirl schreef:Ja! Ik meld me! Ik begin in september aan de studie Rechtsgeleerdheid in Leiden!
@Jetske het liefst ga ik wel op kamers. Hoeft niet meteen in september, maar december/januari zou wel fijn zijn.
Leuk! Ik criminologie doen! Dan hebben we samen college! Met nog 700 andere.
Ik woon trouwens samen met mijn vriend in een appartementje. Ik ga dus niet op kamers.
Gezellig!
Volgend jaar ga ik hoe dan ook beginnen, ik wil de mogelijkheid op stufi niet laten lopen.
Ondertussen heb ik een Kamer gevonden in Nijmegen gelukkig.
!