Ik wil graag voor vriendinnen een verjaardagsfeest houden, maar ik heb geen idee wat voor feest, Zelf dacht ik aan een slaapfeest met filmavond maar zou jij dat leuk vinden voor een 13 jarige ? Of zal ik naar een soort van strand gaan in de buurt?
Wat heb jij voor een feest gegeven voor vrienden toen je 13 was?
Laatst bijgewerkt door Caelum op 18-06-13 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Toen iedereen in mijn omgeving 13 werd bestonden de feestjes meestal uit taart/iets, daarna film kijken en dan kletsen of JustDance doen. Ik heb voor mijn 15e verjaardag een echte spooktocht gedaan In het donker naar een raar bosje in de buurt, is wel heel origineel (En af en toe je vriendinnen goed laten schrikken!! Chocoladefondue doet het ook altijd goed.
troi
Geplaatst: 18-06-13 12:17
Ik vind een feest met dj eigelnijk meer voor 18 jarigen en niet voor 13 jarigen (zou ik als moeder ook niet leuk vinden), ik zou gaan voor een filmavond met chips en dan blijven slapen of bbq of bijv een spokentocht organiseren (hebben wij laatst voor de dochter van een vriendin gedaan die 13 werd). Maar dan heb je wel ouders nodig die dat humor vinden en vrienden van die ouders die dat ook leuk vinden (ik vond het hilarisch om een club pubers de stuipen op het lijf te jagen whahaha)
RusselNuwell
Geplaatst: 18-06-13 12:19
Ik zou niet zo snel voor een feest met dj gaan, omdat het best behoorlijk prijzig is. En je bent qua gezelligheid heel afhankelijk van de hoeveelheid mensen die komt. Een bbq of een slaapfeestje is altijd gezellig, en je kunt ze ook combineren natuurlijk
Ik zou idd gaan voor bijvoorbeeld een bbq en een filmavond, of een filmavond met slaapfeestje! Is toch hartstikke leuk en gezellig met elkaar. Een feest met dj zou ik bewaren voor latere leeftijd!
Caelum
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-13 13:04
MarrieLeen schreef:
Ik zou idd gaan voor bijvoorbeeld een bbq en een filmavond, of een filmavond met slaapfeestje! Is toch hartstikke leuk en gezellig met elkaar. Een feest met dj zou ik bewaren voor latere leeftijd!
bij mij begonnen ze zo'n twee jaar geleden op eens allemaal disco's te houden, ik zat toen in groep acht. vreselijk! ik houd er nog steeds niet van... nu begint het weer een beetje af te zwakken gelukkig.
ik zou dus voor een van de twee andere opties gaan.
Lekker bqqen of gourmetten, misschien naar strandje en daarna lekker filmpjes kijken tot iedereen in slaap is gevallen. Matrassen voor de tv en chippies erbij, hartstikke gezellig!