Tablet - PC - Tablet PC - snapt iemand het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Karlijnxxx

Tablet - PC - Tablet PC - snapt iemand het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 23:34

Hallo Bokkers,

Stiekem is dit wellicht een 'tweaker help me topic' maar iedere bokker met of zonder verstand van deze zaken mag mij helpen (on)duidelijkheid te verschaffen! Op het moment begint mijn ASUS laptop, na jaren trouwe dienst toch wel wat oud te worden. Hij loopt vaak vast, laad niet zo lekker meer op, maar vooral: is groot en log (een blijf staan waar je staat laptop).
Nu zat ik te twijfelen tussen een kleinere laptop (maar dat vind ik eigenlijk onhandig op de bank ed) en een tablet (maar hier zitten geen volwaardige pc functies op). Nu dacht ik: een mengelmoes bestaat natuurlijk niet, wel dus *\o/* : Windows surface (nog iets). De goedkope versie kan wel een office pakket draaien, de dure is een volwaardige pc van ongeveer 1200 euro. -O-
Echter vind ik dit veels te veel geld :o, maar deze schijnt wel te kunnen wat ik wil: apps inclusief volwaardige pc functies.
Dus Bokt, wat is het alternatief? Ik ben heel blij met mijn Asus laptop (al jaren!) dus dit merk vind ik erg fijn werken!

Help help help!

Tutti_Frutti

Re: Tablet - PC - Tablet PC - snapt iemand het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 01:18

Al eens aan een tablet convertible notebook gedacht? Ik denk eraan om een dell duo ispiron over te nemen :)

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 07:41

LZP -> HTT

Flame_Flowe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 08:10

Surface achtige Tablet/pc's zijn relatief nieuw en nieuw gaat vaak hand in hand met duur dus als je een Surface wil zal je de aankomende maanden nog wel de hoofdprijs betalen. Ik zou voor een degelijke laptop gaan (ong 600 euro) en er dan mogelijk een Android tablet naast nemen (zoduur als je het zelf maakt) Verder zijn tablets niet echt mijn sterke kant maar dit is de info die ik voor je heb. Er is ongetwijfelt wel een Tweaker hier die het beter weet ;)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 11:40

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 11:48

Dell heeft ook een ultrabook en tablet ineen. Maar die zijn nog vrij aan de prijs. Zelf heb ik nu een tweedehands laptop gekocht en een 2e handse tablet (met keyboarddock). Nu ben ik voor nog geen 300 euro klaar.

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 16:59