Ik weet niet of dit juist staat dus sorry indien het verkeerd is geplaatst.
Ik zit met een nare situatie en weet er even geen raad mee dus hoop dat jullie mij wat kunnen helpen.
Ik heb nu een relatie van bijna 2jaar met een erg lieve jongen. Tussen ons gaat alles prima maar nu de zomervakantie eraan komt zitten we toch met een probleem. Mijn vriend studeert dit jaar af en gaat daarna naar de hogeschool. Ik begin volgend jaar aan mijn laatste jaar middelbaar onderwijs. Wij zaten/zitten op dezelfde school dus zagen/zien elkaar dagelijks. In het weekend moet mijn vriend werken. ( Zaterdag en zondag ) maar meestal vinden we wel een manier waarop ik toch een nacht kan komen slapen bij hem of omgekeerd.
Nu is mijn vriend aan het sparen voor een moto ( zijn vervoer voor de komende 3 jaar , dus erg belangrijk voor hem. ) Dit geld moet hij zelf bij mekaar sparen ( bedrag van op en rond de 5000 euro). Met zijn weekendwerk is hij na enkele jaren nog bezig dus is hij nu van plan om 2 maand lang deze vakantie te gaan werken ( met 1 week vakantie in juli , gelukkig ) We dachten eerst dat we wel een manier zouden vinden waardoor ik bij hem wel eens kon komen maar ergens lijkt dit onmogelijk.. Hij werkt van 5u 'sochtends tot 18u 's avonds. Dit wil dus zeggen dat ik iedere ochtend op hetzelfde tijdstip als hem moet vertrekken naar huis. En dit zie ik echt niet zitten.
Nu is hij vrij 1 weekje in juli dus kan ik gelukkig 1 weekje van hem 'genieten'
Maar ik ben nogal een persoon die vrij veel aandacht nodig heeft en ik kijk echt niet uit naar deze zomer.. wetende dat ik mijn vriend maar 1 week in 2 maand ga kunnen zien.. Ook dat we elkaar na de vakantie niet elke dag/week gaan kunnen zien maakt de toekomst er niet veel mooier op..
Mijn vraag is , zijn er koppels met ongeveer hetzelfde probleem en hoe gaan jullie hiermee om ?
Alvast bedankt voor het lezen van mijn post

En in het weekend natuurlijk. Zondag is onze eigen dag, dan plannen we i.p. niet iets apart van elkaar. Dan doen we ontbijt op bed en leuke dingen samen