Wie nog meer in love met een boer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IrishCold

Wie nog meer in love met een boer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 17:07

Ik vroeg me af wie er nog meer een relatie heeft met een boer?

Ik ben sinds kort happy in love met een echte boeren jongen. Hij woont in een dorp in een boerdrij met melkvee en met zijn vader. En ik zelf kom uit een groot dorp. Ben geen echte stadse. En ben gek op dat boeren leven geworden.

Dus wie heeft er ook een boeren jongen? Wie is er niet echt stads maar ook niet van het platte land ?

Animal

Re: Wie nog meer in love met een boer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 17:10

In dit topic zijn ook veel vrouwen die een relatie hebben met een boer te vinden:
[HK] Het grote Koeientopic!

Ze komen lang niet allemaal van het platteland.. Misschien leuk om ook mee te komen kletsen?
Vinden wij altijd gezellig! :D

Ik ben ook regelmatig verliefd op een boerenknul, maar dat is hoofdzakelijk omdat ik deze het meest tegenkom :D Ik kom zelf van het platteland :)

Boerenjongens zijn over het algemeen wel een stuk stoerder en nuchterder als de stadse jongens, en dat is ook net waar ik op val..

conejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 17:16

Ik ben sinds een week getrouwd met een boeren zoon. Hij zelf heeft 3 jaar mee geholpen op de boerderij thuis. Maar werkt nu op een administratie kantoor, heeft de opleiding acoutentsie gedaan en wil later waarschijnlijk niet de boerderij over nemen. Wel helpt hij nog vaak in de weekenden op de boerderij als het druk is. Zelf heb ik altijd in Wageningen gewoond in Nederland. Is wel een stad, maar niet zoals Amsterdam en zo. Ik zelf hou wel van het plante land leven.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 17:19

Ik ben sinds 3 jaar samen met een boerenzoon, in het verleden hadden ze melkvee en nu een pensionstal voor paarden, ik heb altijd geroepen dat ik een boerenjonge wilde, en die heb ik nu een haha, ik vind het heerlijk het buitenleven, en vooral leerzaam :-)

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 17:20

Ik meld me :D
Ben ook alweer een tijdje samen met een boer. Ze hebben vooral witloof op hydrocultuur, maar ook mais, gerst, bieten,.. Ik ben zelf niet echt plattelandse, maar dan ook weer geen stadse. Ik vind het wel heerlijk om altijd buiten te zijn tussen de velden. Het harde werk nemen we er wel bij! :)

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 17:24

Ja ook hier. Een boer met vleesvee!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 17:33

RavenIris schreef:
Ik meld me :D
Ben ook alweer een tijdje samen met een boer. Ze hebben vooral witloof op hydrocultuur, maar ook mais, gerst, bieten,.. Ik ben zelf niet echt plattelandse, maar dan ook weer geen stadse. Ik vind het wel heerlijk om altijd buiten te zijn tussen de velden. Het harde werk nemen we er wel bij! :)

ohh een basje!! sorry.. moest t even kwijt.
wij hobbieen

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 17:35

Ik wel een boer, maar dan akkerbouw! Hij is echt de mooiste leukste vent op aarde en ik ben echt dolgelukkig dat ik 'later' lekker buiten kan wonen en dat mijn kinderen buiten op kunnen groeien (buiten de stad). En ruimte voor de paarden natuurlijk! ze hebben 130 hectare, aardappels, graan, cichorei, suikerbieten, graszaad. :D Mijn vriend zit nu sinds een jaar in het maatschap en zal de boerderij overnemen (hij is nu 25). Enneh, ook hij is erg nuchter.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 17:40

Getrouwd met een melkveeboer :j :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 17:56

Ik houd van boeren, algemeen! Blauwe ruitjesblousjes :+:

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 18:01

de mijne was boer helaas verloor hij op 11 jarige zijn pa zijn ma verkocht dieren maar zij woont nog wel int zelfde boerderij (anders nam mijn vriend het over)

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 18:21

Mijn vriend is loonwerker en we wonen beide op het platteland. :) We hebben nu meer dan een jaar.

Mijn vriend is overigens gek op de muziek: geheimenzender....

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 21:11

Haaha ja vooral nuchter inderdaad ja. Ik ben totaal geen stadse maar boers ook niet. Ben in Apeldoorn opgegroeit en woon in rijtjes huis. Heb op agrarische schoool gezeten en nu op agrarische mbo paardenhoudrrij.

Mijn vriend is ook 25 en neemt bedrijf ook over alleen de koeien maken plaats voor mijn paard en bedrijf haha.
Ik vind heerlijk om buiten te zijn. En idd was aan delijn hangen met koeien op achtergrond

Btw we zouden van mestsilo mooie longeercirkel maken haha.
Laatst bijgewerkt door IrishCold op 16-06-13 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:13

SharonIndezz schreef:
Ik ben sinds 3 jaar samen met een boerenzoon, in het verleden hadden ze melkvee en nu een pensionstal voor paarden, ik heb altijd geroepen dat ik een boerenjonge wilde, en die heb ik nu een haha, ik vind het heerlijk het buitenleven, en vooral leerzaam :-)

doe er mij zo ook maar een

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-13 21:15

Gistria schreef:
SharonIndezz schreef:

doe er mij zo ook maar een

Dat geluk heb ik ook haha. Mijne wil geen koeien meer hooi en stro verbouwen en machines enz

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 23:02

Haha goed zoeken gistria :-p

immii_clarr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:00

Boer.. Boer.. tja wel en niet :P Z'n vader was boer, maar heeft een aantal jaar geleden helaas de boerderij verkocht :( Toch zit het er dus wel echt in, het liefst was m'n vriend op die boerderij gaan wonen(ik ook :D), maar helaas.. Boerderij kopen is bij ons in de omgeving ook echt te duur. Vriend is loonwerker, zit dus evengoed veel op de trekker, grassen hooien enz.. Zelf ben ik ook wel wat van boerenafkomst, m'n moeder komt van de boerderij, maar is toen in een rijtjeshuis gaan wonen. Ik heb de laatste jaren meer bij m'n oom en tante op de boerderij geleefd dan thuis. Nu dan samen gaan wonen met vriendlief in een heel iniminiklein boerendorpje, gelukkig 3 kanten heerlijk vrijuitzicht over de weilanden, aan een landweg met een paar boerderijen, en heb dus evengoed de koeien voor/naast m'n deur :D Maaar mis het toch wel dat ik thuis niet lekker kan rommelen met wat schaapjes koetjes of weet ik t wat.. wil wel binnenkort aan een paar kippen gaan :)

Oja, vriend en ik hebben elkaar ook gevonden dankzij de o zo leuke boerenfeestjes :D Zelfde boerenvriendenclub en nog de enige 2 vrijgezellen.. dat werd een koppelactie, en nog gelukt ook!

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 18:28

Haha volgens mij leef ik nu ook meer bij me vriend op de boerderij.
Helaas wil mijn vriend niet verder met melkvee, dat stopt als zijn pa er mee stopt en de koeien stallen maken plaats voor paardenloopstal. Verder wil hij zich met machines bezig houden en hooi/kuil en stro maken. Maar we houden denk ik wel 4 koeien omdat ik daar ook gek op ben.

Zijn boerenvrienden zijn ook allemaal vrijgezel op 1 na. En ik was ook al begonnen aan koppelacties met paar van mijn vriendinnen :)

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 18:29

Was het maar zo'n feest :') Ik wil later heeeel graag een boer trouwen maarja, ik val op alles behalve boeren :')

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 18:33

Ik heb wel knappe boeren in mijn nieuwe vriendengroep ! :D

Olga89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 18:34

ik meld me ook..

al bijna een jaar zwaar in love met een boer met melkvee (hij heeft net een bedrijf gekocht, regio assen, altijd leuk om met meer "boerinnen" in contact te komen)

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 18:38

Ja, jammer genoeg is dat ene meisje in de vriendengroep niet zo prater en lijkt het alsof ze niet echt wil. Het is bij ons echt een Man's World. Dus niet veel meiden hier, vind ik echt niet heel erg, geniet zo met de jongens ook.

Zijn vader is heel erg blij met een meid in het bedrijf. Ik heb zelfs al leren melken. :o :P

mohica

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 18:46

Telt een halve boer ook?? :D :+
Mijn liefje heeft vanuit de familie zelf niet echt iets met boeren te maken, maar hij ( en ik ook :P ) hebben veel boeren vrienden en hij neemt er super veel van over :+
Ik ben een echt stadsmeisje en hij is meer platteland ( gaat binnent kort full time in de bouw werken en heelft vaak mee tijdens de oogst enzo).
Best fijn eigenlijk, alleen heb ik persoonlijk niets met tracktors :+ (melk ) koeien die kunnen er nog door :D :D
Mijn beste vriendin heeft wel is met een echte boerenzoon :)

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 19:08

Ik heb ook alweer 2 jaar een relatie met een boerenzoon! :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 19:12

Afbeelding

even een mooi plaatje van begin april :D bij mijn eigen boer!