Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
loveshadow schreef:Ik zou toch echt liever kiezen voor goed internet i.p.v. goedkoop. Wij zitten met ons studentenhuis bij Ziggo; die is relatief goedkoop maar ook regelmatig bar slecht - je zult net zien dat dat gebeurt op momenten waarop je dat echt niet kan gebruiken. Bij mijn vorige huis zat ik bij KPN; weet niet meer hoeveel dat kostte maar daar hebben we geen problemen mee gehad.
Oreo schreef:Hebben je buren geen internet? Dan zou je hen een gedeelte van de kosten kunnen vergoeden als je van hun internet gebruik mag maken? Vaak kun je nogal wat signalen uit de buurt ontvangen, maar heb je hun wachtwoord nodig.
). Kwam als goedkoopste uit de test maar is wel een 2 jarig contract idd. Is verder helemaal prima, redelijk snel en valt nooitweg of storing ofzo
Het is alleen wel even opletten dat wat je wilt, ook in je toekomstige woonplaats mogelijk is :p
Toevallig gaat het nu een tijdje goed (klopt af) maar tot voor kort werkte het vaker niet dan wel. En het is hier ook zo dat 2 computers tegelijk op internet al te veel is, dan klapt het er meteen uit.
. miekel92 schreef:loveshadow schreef:Ik zou toch echt liever kiezen voor goed internet i.p.v. goedkoop. Wij zitten met ons studentenhuis bij Ziggo; die is relatief goedkoop maar ook regelmatig bar slecht - je zult net zien dat dat gebeurt op momenten waarop je dat echt niet kan gebruiken. Bij mijn vorige huis zat ik bij KPN; weet niet meer hoeveel dat kostte maar daar hebben we geen problemen mee gehad.
Dus Ziggo is niet zo'n aanrader?
Tja echt heel goedkoop hoeft misschien niet, maar ik ga echt geen €30,00 in mijn eentje ophoesten voor internet, als ik met iemand samen zou kunnen doen zou ik dat het wel waard vinden hoor:)
Choiix schreef:Oud-Kabel Noord is drama, oud-Casema/Multikabel meestal prima en oud-@Home redelijk. Wat is de geschatte snelheid op jouw adres als je de check doet onder ADSL op http://www.dds.nl?
_Tara_ schreef:_San87_ schreef:Wij hebben Ziggo en het bevalt tot nu toe uitstekend.
Ik begrijp de negatieve Ziggo berichten ook niet zo goed. Wij hebben hier nu zo'n 2-3 jaar Ziggo en nog nooit problemen gehad.
.
miekel92 schreef:Choiix schreef:Oud-Kabel Noord is drama, oud-Casema/Multikabel meestal prima en oud-@Home redelijk. Wat is de geschatte snelheid op jouw adres als je de check doet onder ADSL op http://www.dds.nl?
Dat linkje doet het niet bij mij
_Annemiek schreef:miekel92 schreef:Bedankt allemaal voor de reacties:)
Ik heb een briefje gemaakt om bij mijn huisgenoten in de bus te gooien.. misschien dat dat iets oplevert..
niet via een briefje,persoonlijk doen!!