Luisterend oor

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BOKTMANDYY

Luisterend oor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 10:24

Hallo Bokkers.

Omdat ik een hele tijd geleden zo in de knoop met mezelf zat, en ik niemand meer vertrouwde, heb ik toch op een soort bericht gereageerd die ik nu ook aan het schrijven ben om jullie te helpen, ik heb die tijd mijn leven kapot gemaakt en iedereen die dierbaar was om me heen verloren, maar ik moest mijn ei kwijt, en ik werd heel erg door haar geholpen (ze was daar helemaal niet professioneel in) en ik ben haar zo dankbaar voor, er is een last van mijn schouders afgevallen ik kon zo ''opnieuw'' beginnen.

Nu wil ik dat ook doen, het is volkomen prive, als je dat zelf wilt, ik heb een speciale email adres voor.
Ik hoop dat jullie met problemen ergens (niet per sé bij mij.) komen zodat je er over kunt praten, het helpt echt.

Ik zal jullie zelf ook mijn verhaal vertellen via de mail. (als je dat graag wilt.)

Groetjes mandy.

Email adres=

Prive.Hulp@live.nl

Edit: Ik dwing niemand nergens in, het is je eigen keus :j

xMarloes

Re: Luisterend oor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 11:17

Is het doel dat iemand zijn verhaal kwijt kan naar dat email adres en jij daar dan op reageert?

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 11:23

xMarloes schreef:
Is het doel dat iemand zijn verhaal kwijt kan naar dat email adres en jij daar dan op reageert?

Als ze graag willen dat ik erop reageer en hun help kunnen ze dat zelf aangeven, willen ze alleen maar dat ik luister doe ik dat :j

xMarloes

Re: Luisterend oor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 11:42

Zie wel dat je 16 bent...
Je moet ook wel er tegen kunnen he. Dus niet dat jij je rot gaat voelen omdat je vaak veel zielige, verdrietige mails krijgt.
Verder vind ik het een goed initiatief van je dat je anderen wilt helpen! :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 11:54

Als aanvulling, kinderen/pubers die ergens over willen praten kunnen ook hier terecht:

http://www.kindertelefoon.nl/13%2D18/chat.php

(vrijwilligers bij de kindertelefoon zijn getrainde medewerkers en ook weten wat ze doen)

Ik vind het heel lief, maar bedenk wel dat je een grote verantwoordelijkheid kan krijgen als iemand iets heel naars gaat mailen. Bewaak je grenzen; erge dingen? Doorverwijzen naar de échte hulpverleners. Maar zullen ook wel leuke dingen langskomen, want ik denk dat jullie heel goed advies kunnen geven aan een leeftijdgenoot als die vraagt; ik vind een jongen leuk, help! :D

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 12:38

xMarloes schreef:
Zie wel dat je 16 bent...
Je moet ook wel er tegen kunnen he. Dus niet dat jij je rot gaat voelen omdat je vaak veel zielige, verdrietige mails krijgt.
Verder vind ik het een goed initiatief van je dat je anderen wilt helpen! :)

Nee hoor, ik heb veel meegemaakt op mijn leeftijd, eigenlijk te veel, en door wat ik zelf mee heb gemaakt sta ik zelf heel sterk in mijn schoenen.
En ik wil graag anderen helpen of naar ze luisteren want ik heb zelf ervaren dat dat heel fijn kan zijn en dan valt er zeker een last van je schouders.
Tips heb ik in echt wel in phetto.

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-13 12:39

vuurneon schreef:
Als aanvulling, kinderen/pubers die ergens over willen praten kunnen ook hier terecht:

http://www.kindertelefoon.nl/13%2D18/chat.php

(vrijwilligers bij de kindertelefoon zijn getrainde medewerkers en ook weten wat ze doen)

Ik vind het heel lief, maar bedenk wel dat je een grote verantwoordelijkheid kan krijgen als iemand iets heel naars gaat mailen. Bewaak je grenzen; erge dingen? Doorverwijzen naar de échte hulpverleners. Maar zullen ook wel leuke dingen langskomen, want ik denk dat jullie heel goed advies kunnen geven aan een leeftijdgenoot als die vraagt; ik vind een jongen leuk, help! :D

Haha, ja dat snap ik wel, natuurlijk ik dwing nieamnd nergens toe, en het hoeft niet!!!!!!!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 12:45

vuurneon schreef:

Een 'Ik zou ... inschakelen voor hulp' is ook een goed advies, nietwaar? Geeft wat meer veiligheid, bevestiging od. als je met een probleem zit :)

Leuk initiatief, maar denk er aan dat iedereen anders omgaat met één probleem en dat jij niet alles weet, uiteraard is helpen waar je helpen kan enorm fijn! +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 20:02

Moderatoropmerking:
Bokt is een forum waar overal allerlei problemen gesproken mag worden. Zodat je van meerdere kanten hulp kan krijgen.
Het is niet toegestaan om als eenling je diensten aan te bieden op LZP, mocht je dit al of niet gratis wel willen doen dan kun je een advertentie plaatsen op de markt. Vandaar ook dat ik hier een slotje plaats.