Bedankt voor het lenen :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Bedankt voor het lenen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 16:55

Dat stond op het briefje wat in het pakketje zat.
Ik zal het uitleggen : ik kwam thuis en ik zag dat er op de tafel een pakketje lag waar mijn naam opstond. Ik natuurlijk snel openmaken, want ik had geen idee van wie die zou moeten zijn. Ik had niks besteld, dus ik snapte er niet veel van. Toen ik heb pakketje opende zat er een t-shirt van Lady Gaga in een een briefje waarop stond : "Bedankt voor het lenen :) "
Ik snap er niks van, het t-shirt is niet van mij, ik heb hem nog nooit gezien en ik heb hem dus ook nooit uitgeleend ( 'het' zal wel verwijzen naar het t-shirt ). Er staat geen afzender bij, en op het pakketje zitten wel vier postzegels. Als ik die persoon zou kennen zou hij/zij het pakketje wel zelf door de brievenbus doen i.p.v. hem op de post te doen wat geld kost. Mijn adres + voor en achternaam staat wel op het pakketje en ik ben fan 'geweest' van Lady Gaga.
Ik vraag me af wie dat kan weten, ik ben ( 2 jaar geleden was het denk ik ) naar haar concert geweest, maar sinds dien is het wat minder geworden.
Gister zag ik nog een filmpje van de invloed van muziek op mensen, daarin zag je ook liedjes waarin echt rare dingen werden gezegd.
Toen ben ik wel aan het denken gezegd, want bijvoorbeeld van 1 van haar liedjes, Judas, word ik echt niet blij van.
Echt fan ben ik niet meer, ik heb dat trouwens ook nooit zo geuit. ( dat ik fan was )

Ik vind dit echt raar, ik snap er niks van. Diegene weet dus mijn adres + voor en achternaam, maar ik heb helemaal niks uitgeleend, ik weet echt niet wie dit gestuurd heeft een waarom.

Heeft iemand ook wel eens zoiets mee gemaakt ? Ik weet niet wat ik er mee aanmoet, terug sturen gaat niet want ik heb dus geen idee van wie het komt...

_Balou

Re: Bedankt voor het lenen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 16:56

Vreemd! :=

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 16:57

Oh wat vreemd :?

Staat er ook geen stempel op de zegels dat je in elk geval een plaatsnaam weet vanwaar het verstuurd is ?

Eilandmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 16:57

idd erg vreemd... zou ook niet weten wat ik er mee zou moeten

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 16:58

Heel vreemd! Staat er geen stempel op de postzegels uit welk gebied het komt? Dan verklein je je zoekgebied iig alvast een beetje :)

Daenerys

Dat is vaag.. :=

Nayomie

Raar, toevallig iets uitgeleend op het concert?

Arcodavella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 16:59

Klinkt weird >;) .

Ik zou gewoon verder leven. Desnoods het T-shirt wegkieperen en lekker laten ;) .

Edit: tenzij je natuurlijk heel graag wilt weten van wie het is (waar ik ook wel nieuwschierig naar ben ;) ), dan zou ik inderdaad door de postzegels o.i.d. proberen uit te vinden, van waar hij verstuurd is.
Laatst bijgewerkt door Arcodavella op 14-06-13 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjors

Heb je de afgelopen tijd niet iets anders uitgeleend en dat je dat t-shirt ervoor gekregen heb (als bedankje voor het lenen dus) ?

Cassidy

Heb je niet een keer een shirt besteld dat misschien verkeerd is afgeleverd en dat de ontvanger nu aan je doorstuurt?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:00

Ik wil het weten, je maakt mij nieuwsgierig!
Was je toen met een vriendin? Misschien weet zij nog wat?

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:01

kan je niks op de postzegels zien, welke plaats ofzo.
Zit er een toevallig een barcode op, kan je misschien via dat traceren
Heb je een lolbroek in de familie, die jou eens lekker aan het denken wil zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:03

Nee, ik zou het echt niet weten , ik heb niks uitgeleend. ( behalve 15 euro aan mijn zus eergister, maar die doet zoiets niet )
Ik was op het concert met mijn zus, en ik heb daar niks uitgeleend ofzo.
Ik zal eens een foto maken. ( misschien heeft er iemand hier verstand van postzegels ?)

anoukyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:04

ben je in contact gekomen met iemand op, voor of na het consert met mensen die je eerder niet kende?(via internet bv.)

misschien heeft die persoon jou verwisseld met iemand anders.. en dus van iemand anders het t-shirt gekregen, en gedacht dat die het van jou had?

hahah vreemd, maar ik zou dr wel mee kunnen lachen als het mij gebeurt :')

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:10

[***] schreef:
Nee, ik zou het echt niet weten , ik heb niks uitgeleend. ( behalve 15 euro aan mijn zus eergister, maar die doet zoiets niet )
Ik was op het concert met mijn zus, en ik heb daar niks uitgeleend ofzo.
Ik zal eens een foto maken. ( misschien heeft er iemand hier verstand van postzegels ?)

Als het goed is staat er een stempel op, uit welk postcodegebied het pakketje komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:11

Ik heb toen wel op zo'n Lady Gaga van page van Hyves geweest, maar daar ben ik echt super lang geleden niet meer opgeweest.
Ik zit zoiezo nooit meer op die site.
Volgens mij kom ik er nooit achter :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:12

Nou hier zijn de foto's, als er iemand verstand heeft van handschriften of postzegels :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:13

Nieuw shirtje voor naar stal is nooit weg :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:17

Sonja schreef:
Nieuw shirtje voor naar stal is nooit weg :D

Ja, dat zou ook nog kunnen, het is wel mijn maat namelijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:21

Weg gooien of houden, who cares. :+

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:23

Wat raar!

Weet zelf niks van postzegels dus kan je daarbij niet helpen! Ik zou ook echt super nieuwsgierig zijn wie de afzender is! Ach, je hebt er in ieder geval een shirt bij ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:29

Ik heb even inspectie gedaan, ik heb even geroken ( ik kon het niet laten :') ) en hij rook naar wasmiddel, dus iemand heeft hem hoogstwaarschijnlijk al een keer aangehad. Er zat ook nog zo'n klein plastic dingetje ( waar het prijskaartje aan heeft gehangen ). Ik wil nu echt weten wie het is...

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:33

Wat gek! Het handschrift lijkt op die van een meisje vind ik.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:36

Het is in ieder geval iemand die milieubewust is.. :')

Mloei

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 17:39

Het valt me op dat de postzegels van 2011 zijn en het concert ook in 2011 was? Zegt natuurlijk niets, maar misschien wel iets ;)