Na het zoveelste euvel waarbij onze tussenpersoon de zaken maar half regelt heb ik besloten deze de laan uit te sturen. Het kost me meer tijd over en weer te mailen met de tussenpersoon om het goed geregeld te krijgen dan wanneer ik het zelf zou regelen. Ik dacht dat een tussenpersoon was om je zaken uit handen te nemen en niet om je meer werk te verschaffen?
Maar nu? Ga ik voortaan mijn verzekeringen zelf regelen of ga ik op zoek naar een andere tussenpersoon die wel de dingen die ik vraag voor mij regelt?
Hoe hebben jullie je verzekeringen geregeld en waarom? Voor welke zaken kunnen jullie wel bij je tussenpersoon terecht en wat moet je alsnog zelf regelen?
Gewoon zelf regelen, korte lijnen is prettig. Zoveel werk is het helemaal niet. Je kunt bij een verzekering langsgaan of via internet regelen. En niet vergeten (jaarlijks) de verzekeringen te checken of het allemaal nog klopt in de situatie.
Tabaluga12
Geplaatst: 14-06-13 16:27
Goede tussenpersoon zoeken! Waarvoor je bij je tp terecht kunt ligt aan het soort kantoor. Van te voren goede afspraken maken.
Ik heb alles via een tussenpersoon geregeld. Deed ik ook om pakketkorting te krijgen en ik moet zeggen, ik weet dat het goed geregeld is en ik heb er geen omkijken naar.
Mijn ouders (eigen bedrijf, veel verschillende soorten verzekering nodig) hebben een tussenpersoon. Ik heb mijn eigen verzekeringen zelf geregeld omdat daar niet zoveel moeilijks inzit..