Ik heb dit jaar meegedaan aan Alpe d'HuZes. Dit is een sponsoractie waarbij je van 1 t/m 6 keer de Alpe d'Huez beklimt met de fiets, wandelend of rennend. Het geld dat hiermee wordt opgehaald gaat voor 100% naar kwf Kankerbestrijding.
Ik heb dit jaar 2 keer de alpe d'Huez beklommen met de fiets. Ik heb als individuele deelnemer meegedaan. Volgend jaar wil ik graag weer mee doen, dit keer wil ik de strijd met de berg 6 keer aangaan en wil ik graag een team oprichten.
Nu lijkt het me leuk om een team van bokkers op te richten. Een team bestaande uit fietsers, renners, wandelaars, maar ook vrijwilligers en supporters (die laatste zijn ook echt heel belangrijk).
Dus wil je graag je steentje bijdragen tegen kanker? En lijkt het je wel leuk om een sportieve uitdaging te hebben. Of is vrijwilligerswerk meer je ding? Dit kan van in het medisch team tot in de catering tot motard. Of gewoon lekker supporteren? En vind je het idee van een team van bokkers ook wel tof? Meld je dan in dit topic! En dan hoop ik dat we met een flink team volgend jaar die berg kunnen aangaan!

edit: even toevoegen, het idee is dan dus om ons echt als een team op te geven, als het goed is het gehele team dan verzekerd van een plek omdat ik al eenmaal heb deelgenomen. De vrijwilligers en supporters staan daar wel los van (maar horen er wat mij betreft net zo goed bij dan!)
Ik hoop trouwens dat het hier goed staat, ik zat ook te denken aan meetings, maar een meeting is niet het doel.
Citaat:Nuttige informatie:
- Alpe d'HuZes is 5 en 6 juni (als het goed is)
- Inschrijving is rond oktober door teamcaptain, je krijgt een bevestiging via e-mail.
- Max. 8 actieve deelnemers
- Inschrijfgeld €125,- (o.a. voor je kleding)
- Min. sponsorbedrag van €2500,- per deelnemer (ik heb zelf in m'n eentje rond de €6000,- opgehaald dit jaar)
- Verplichte sportmedische keuring (kun je terug krijgen van de verzekering)
Voor meer informatie zie: http://www.opgevenisgeenoptie.nl/inschrijven