Bok(t) tegen kanker! Team van bokkers voor Alpe d'HuZes 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Bok(t) tegen kanker! Team van bokkers voor Alpe d'HuZes 2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 12:10

Hallo allemaal!

Ik heb dit jaar meegedaan aan Alpe d'HuZes. Dit is een sponsoractie waarbij je van 1 t/m 6 keer de Alpe d'Huez beklimt met de fiets, wandelend of rennend. Het geld dat hiermee wordt opgehaald gaat voor 100% naar kwf Kankerbestrijding.

Ik heb dit jaar 2 keer de alpe d'Huez beklommen met de fiets. Ik heb als individuele deelnemer meegedaan. Volgend jaar wil ik graag weer mee doen, dit keer wil ik de strijd met de berg 6 keer aangaan en wil ik graag een team oprichten.

Nu lijkt het me leuk om een team van bokkers op te richten. Een team bestaande uit fietsers, renners, wandelaars, maar ook vrijwilligers en supporters (die laatste zijn ook echt heel belangrijk).

Dus wil je graag je steentje bijdragen tegen kanker? En lijkt het je wel leuk om een sportieve uitdaging te hebben. Of is vrijwilligerswerk meer je ding? Dit kan van in het medisch team tot in de catering tot motard. Of gewoon lekker supporteren? En vind je het idee van een team van bokkers ook wel tof? Meld je dan in dit topic! En dan hoop ik dat we met een flink team volgend jaar die berg kunnen aangaan! *\o/*

edit: even toevoegen, het idee is dan dus om ons echt als een team op te geven, als het goed is het gehele team dan verzekerd van een plek omdat ik al eenmaal heb deelgenomen. De vrijwilligers en supporters staan daar wel los van (maar horen er wat mij betreft net zo goed bij dan!)

Ik hoop trouwens dat het hier goed staat, ik zat ook te denken aan meetings, maar een meeting is niet het doel.

Citaat:
Nuttige informatie:
- Alpe d'HuZes is 5 en 6 juni (als het goed is ;) )
- Inschrijving is rond oktober door teamcaptain, je krijgt een bevestiging via e-mail.
- Max. 8 actieve deelnemers
- Inschrijfgeld €125,- (o.a. voor je kleding)
- Min. sponsorbedrag van €2500,- per deelnemer (ik heb zelf in m'n eentje rond de €6000,- opgehaald dit jaar)
- Verplichte sportmedische keuring (kun je terug krijgen van de verzekering)
Voor meer informatie zie: http://www.opgevenisgeenoptie.nl/inschrijven
Laatst bijgewerkt door Coby op 15-06-13 11:34, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: OP aangepast.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:12

Wat grappig, ik zat er laatst aan te denken om eenzelfde topic te openen.

Helaas kon dit jaar zelf niet mee, maar wil volgend jaar zéker gaan!
Je mag mij opschrijven als fietser!

Trouwens, super dat je hem 2 keer beklommen hebt!
Petje af :)

corientjuhh

Re: Bok(t) tegen kanker! Boktteam voor Alpe d'HuZes 2014!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:14

Ik!!!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:15

Leuk idee, maar zulke acties onder de naam van Bokt worden waarschijnlijk niet toegestaan.

Maar veel succes!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 12:16

Ik heb toestemming gevraagd :)

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:17

Oh leuk! Ik moet even kijken hoe ik volgend jaar met school zit. Ik begin dit jaar met HBO en wil gelijk het eerste jaar mijn P halen. Dus wellicht dat ik dan nog erg druk ben...

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:19

Ik heb interesse :). Op wat voor dagen valt het eigenlijk? Want ook ik start met een studie en moet in het eerste jaar een P halen..

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:20

Dat probleem heb ik ook maar ik denk persoonlijk dat het wel zo te plannen valt dat je mee kan!
Het is volgens mij altijd op 5 en 6 juni.

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:20

Ik weet nog niet hoe, maar ik wil hier graag aan mee gaan werken! Ik denk dat fietsen voor aankomend jaar nog té fanatiek bedacht is, maar wellicht is er een prachtige andere rol voor mij weggelegd.

En inderdaad, wat een prestatie!

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:23

K_im schreef:
Ik weet nog niet hoe, maar ik wil hier graag aan mee gaan werken! Ik denk dat fietsen voor aankomend jaar nog té fanatiek bedacht is, maar wellicht is er een prachtige andere rol voor mij weggelegd.

En inderdaad, wat een prestatie!

Je kan ook gaan wandelen :)

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:24

Ik dacht meer aan een rol als vrijwilliger. Ik heb namelijk geen idee of ik daar volgend jaar fysiek gezien in staat voor ben.

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:25

Oh bedoel je zo! Dan heb ik niks gezegd :D

RonavhN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:25

Wat een goed idee, ik vind alpe d'Huzes echt een super tof initiatief!

Ik denk er nog even over, ik heb op het moment een uithoudingsvermogen van 0,0 en ook ik begin dit jaar met een nieuwe HBO studie maar wie weet!

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:30

Robin schreef:
Dat probleem heb ik ook maar ik denk persoonlijk dat het wel zo te plannen valt dat je mee kan!
Het is volgens mij altijd op 5 en 6 juni.

Ik denk dat het ook aan je studie ligt..
Qua uithoudingsvermogen.. Ik ga momenteel naar de sportschool ivm slechte conditie. Maar weet niet of ik straks als arme student een goedkope sportschool kan vinden dus dat is ook nog even een puntje.. :=

Avalon87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:30

Ik vind het toch bijzonder jammer dat je een tijdje geleden niet op mijn pb hebt gereageerd, waarin ik je aangaf om je te willen sponsoren voor dit jaar, en volgend jaar graag zelf mee wilde doen aan Alpe d'huZes en hiervoor nog een of meerdere maatjes zocht.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 12:33

het viel bij mij vrij gunstig met m'n studie. Ik ben dus wel een week niet naar school geweest (maar heb maar 3 dagen school) en heb maar 1 verplicht vak gemist wat ik eenmalig mag missen. M'n tentamens beginnen volgende week.

Ik heb zelf 3 jaar niet gesport voor ik begon met trainen, ben in februari pas echt begonnen met trainen. Dus in 4 maanden tijd! Ik ging 2 a 3 keer in de week spinnen. Dus het is te doen! Maar zoals ik zei, ook als vrijwilligers of support heb je ook een belangrijke rol :j Je kunt ook ter plekke nog vrijwilligerswerk doen.

@ Shadow19871: Oh! ik heb vast iets gedacht van 'ik reageer morgen' om het dan totaal vergeten te zijn! Mijn excuses!

Avalon87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:35

ah ok, dan staat hij, incl. mijn motivatie, vast nog wel ergens in je pb box :)

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:40

Zet mij tussen haakjes op de lijst. Hoop dat ik het red ;)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 12:43

Mocht er voldoende animo zijn (heb het idee van wel) ga ik tegen de tijd dat de aanmeldingen wat meer in zicht komen (wat al vrij snel is!) ook even een lijst opstellen van mensen die écht serieus mee willen. In ieder geval van de mensen die dus echt als deelnemer mee willen want die moeten echt aangemeld worden.

Shadow19871: heb je even een pb gestuurd... schaam me echt dat ik niet heb gereageerd...

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:45

Ik wil ook 'tussen haakjes' erop dan :). Ik ga namelijk een zware studie doen en kan nu echt nog niet zeggen of ik het dan druk heb qua studie of niet..

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:45

Denk dat er idd voldoende animo is. Echter weet ik het pas rond september, of wellicht dat ik binnenkort al wat met school kan regelen.. Het is maar net of er dan een tentamen periode is. Dus ik laat het nog weten :)

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 12:52

Ah, als ik zo even kijk voor wat de regels van vorig jaar waren. Dan zijn we toch van de reguliere inschrijving afhankelijk (dat wil zeggen een loting). Wat ik heel gek vind want een vriendin van mij was bij de voorinschrijving maar had nog nooit meegedaan, maar afijn. Die inschrijving was toen van 14 oktober t/m 28 oktober. Dus dat zal dit jaar wel ongeveer hetzelfde zijn. Mocht je dus echt officieel willen deelnemen moet je dat voor die tijd wel laten weten en ingeschreven is ook echt ingeschreven. Je kunt natuurlijk altijd als vrijwilliger of supporter mee :j

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:54

Er zitten ook kosten aan inschrijving toch? En een minimum aan sponsorgeld dat je mee moet nemen?
+ dat je eigen vervoer + verblijf moet regelen daar. Wel iets om rekening mee te houden :)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 12:54

Leuk initiatief! Ik moet er nog goed over nadenken, maar het idee van hardlopen spreekt me enorm aan... zeker omdat mijn vader alweer 18 jaar geleden is overleden aan kanker...

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 10:19

Moderatoropmerking:
En na overleg is besloten dat dit topic weer open kan. Termen als Boktteam mogen niet gebruikt worden. Team van bokkers echter wel. Vandaar ook dat ik dit heb aangepast in de OP.