Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Polly schreef:ik hoop maar voor je dat de fraude-afdeling van je verzekering je berichten niet gaat nalezen, dan kan je het helemaal wel schudden.
? 19marjo90 schreef:Bon van iemand anders heeft geen zin. Staat waarschijnlijk een imei nummer op, die anders is dan die in jouw telefoon.
Anthea schreef:Nou, het is wel echt dringend hè
verwachte op zijn minst iets als "ik heb een auto ongeluk zien gebeuren waarbij iemand om het leven is gekomen, ik heb al hulp ingeschakeld bij de psychiater maar ik kan niet slapen door alle nachtmerries en beelden die ik dan weer te zien krijg" ofzo... niet een mobiel wat stuk gegaan is en een bonnetje kwijt is :")
een titel als "mobiel stuk maar bon kwijt, wat nu?" was al voldoende geweest 
jaime_andrea schreef:Goh als iedereen die zich hier als ´heilige´zou opstellen zou de wereld er een stuk beter uitzien.
Heeft er nooit iemand zo zijn verzekeringsgeld terug gekregen...hmmm lijkt me sterk maar goed
Verzekeraars hebben ook internet, weet je. jaime_andrea schreef:Goh als iedereen die zich hier als ´heilige´zou opstellen zou de wereld er een stuk beter uitzien.
Heeft er nooit iemand zo zijn verzekeringsgeld terug gekregen...hmmm lijkt me sterk maar goed ..ik kan TS niet helpen dus kan ik haar enkel zeggen..joh rot voor je telefoon en suc6 met je verzekering
jaime_andrea schreef:Goh als iedereen die zich hier als ´heilige´zou opstellen zou de wereld er een stuk beter uitzien.
Heeft er nooit iemand zo zijn verzekeringsgeld terug gekregen...hmmm lijkt me sterk maar goed ..ik kan TS niet helpen dus kan ik haar enkel zeggen..joh rot voor je telefoon en suc6 met je verzekering

imd schreef:jaime_andrea schreef:Goh als iedereen die zich hier als ´heilige´zou opstellen zou de wereld er een stuk beter uitzien.
Nee dat heb ik inderdaad nog nooit gedaan. Beetje jammer dat half nederland de dupe is qua hoge verzekeringspremies, van de andere helft die blijkbaar geen enkel probleem heeft met dit soort fraudes...
capopjekop schreef:Wat doet iedereen hier overdreven zeg. Tuurlijk is het niet helemaal netjes, maar frauderen vind ik wat ver gaan. Ze heeft die mobiel toch netjes gekocht en hij is echt kapot. Het is niet zo dat ze de verzekering probeert te flessen met iets dat niet kapot is
Ik zou het idd nog eens proberen via je provider of winkel. Kun je online je contract niet inkijken? Zouden ze daar geen genoegen meenemen? Je kunt dan toch aantonen wanneer je de telefoon hebt gekregen etc? Ik heb dit toen allemaal via de mail gekregen
) kapot zou gaan ik dan ook geen garantie meer heb. Want die heb je dan namelijk al gebruikt.