One last shot - communicatiewetenschap

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Karlijnxxx

One last shot - communicatiewetenschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 01:07

En dan lig je daar... Nogmaals de flyer aan t bekijken.
Nu ik bij de UVA niet verder kom om me toch in te schrijven voor een master communicatiewetenschap,
terwijl mij toendertijd is verteld dat ik een master na 60pnt minor dit wel kon doen leek het vorige week over.
Geen cw, geen master, geen uni en maar gaan solliciteren...

Maar nu lees ik de flyer van een andere uni (Nijmegen). Hele andere kant van NL. Degelijke eisen, te betalen...
1 jaar pre master en 1 jaar master...

Maar nu? Mn leven achter laten voor 2 jaar? Alles laten varen?

Bokt ik roep u op: wie weet een cw master met pre master traject voor HBO studenten zonder dat deze is gerelateerd aan cw? Pré master is geen probleem (zolang betaalbaar).

Dit is mijn last One shot and it's keeping me awake!!

Prrrr

Re: One last shot - communicatiewetenschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 09:09

Doen!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 10:27

Karlijnxxx schreef:
Maar nu lees ik de flyer van een andere uni (Nijmegen). Hele andere kant van NL. Degelijke eisen, te betalen...
1 jaar pre master en 1 jaar master...

Maar nu? Mn leven achter laten voor 2 jaar? Alles laten varen?

En je hele leven daarna spijt hebben dat je het niet hebt geprobeerd?
Wat zijn 2 jaar op een mensenleven? Een schijntje!

Als je het praktisch kan bolwerken (als je het kan betalen en woonruimte vindt), dan zou ik er echt voor gaan. Wat houdt je tegen? Een leven kan je daar ook opbouwen. Het is de andere kant van Nederland, maar het is maar Nederland. In een paar uurtjes ben je heen en weer als het moet.

Ik zeg ook doen!

LotteEnRypke

Re: One last shot - communicatiewetenschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 10:33

Ik weet niets van de pre-master eisen, maar heb zelf mijn CW bachelor in Nijmegen gedaan en ben vanwege de makkelijke overstap (en het veel interessantere aanbod in minors en afstudeerstages) naar de UT gegaan voor mijn master (Toegepaste CW).
Misschien interessant om je hier ook in te verdiepen, succes!

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 12:24

LotteEnRypke schreef:
Ik weet niets van de pre-master eisen, maar heb zelf mijn CW bachelor in Nijmegen gedaan en ben vanwege de makkelijke overstap (en het veel interessantere aanbod in minors en afstudeerstages) naar de UT gegaan voor mijn master (Toegepaste CW).
Misschien interessant om je hier ook in te verdiepen, succes!

Helaas betaal ik bij UT instellingstarief voor de premaster :( Wel bedankt voor t idee.

Ik heb net gehoord dat ik te kort sta voor wiskunde voor de Radboud universiteit (helaas :() maar ik ga dit dus uitzoeken voor een inschrijving voor volgend jaar! Iig bedankt en mochten anderen nog ideeën hebben hoor ik het graag.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 13:57

In Groningen bieden ze ook communicatie aan op de universiteit, je zou daar ook eens kunnen informeren naar de mogelijkheden?

Ik kan dit vinden over de kosten:
http://www.rug.nl/gmw/psychology/educat ... dules/cost

Schakeljaar is dus 3000 euro, maar je hebt dan geen recht meer op stufi en ov (maar dat had je misschien sowieso al niet meer)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 14:01

Heeft de uva geen per master communicatie meer dan? Ik heb vanuit communicatie hbo gekozen voor een pre master-sociologie maar heel veel van mijn klasgenoten zijn de pre master communicatie gaan doen omdat dit beter aansloot...

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 14:22

miccamaaike schreef:
In Groningen bieden ze ook communicatie aan op de universiteit, je zou daar ook eens kunnen informeren naar de mogelijkheden?

Ik kan dit vinden over de kosten:
http://www.rug.nl/gmw/psychology/educat ... dules/cost

Schakeljaar is dus 3000 euro, maar je hebt dan geen recht meer op stufi en ov (maar dat had je misschien sowieso al niet meer)

Helaas heb ik geen HBO toegepaste psychologie

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 14:31

Oh zie dat die link niet een algemene link is over de kosten, maar van de psychologie faculteit... grrr niet gezien, sorry!

Maar je kunt wel degelijk schakelen bij communicatie, ik zie zo alleen niet wat dat kost. Je zou de studieadviseur er over kunnen mailen.
Wat heb je voor vooropleiding?

Communicatiekunde
http://www.rug.nl/masters/communication ... catiekunde