Even van me afschrijven....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Colaaa

Even van me afschrijven....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 21:37

:wave:

Vorig jaar september ontmoete ik op me stage een jongen, waarop ik vanaf dag 1 helemaal verliefd op was, erg lieve aardige en rustige jongen die gewoon bij me paste, we praatte zo wel maar niet echt over wat we van elkaar vonden enzo, tot ik op een avond een berichtje van hem kreeg ik had tegen de vriendin van zijn broer gezegd dat ik M leuk vond, hij had daar wat van gehoord en zodoende dat berichtje, ik al me moed verzameld en hem gezegd dat ik hem leuk vond, berichtje terug hij vond mij ook leuk ! JAA het was wederzijds ik was zo gelukkig en het weekend daarop spraken we af, vanaf die avond hadden we verkering, hij kwam 1 of 2 dagen in de week meestal op vrijdag en zaterdag, na oud en nieuw bleef hij ook weekenden afwisselend ene weekend bij hem andere weekend bij mij, ook zagen we elkaar meestal wel 2 dagen bij stage, en praatte elke dag via w'app. Enorm gezellig allemaal ik was zo gelukkig en tot over me oren verliefd op hem, tot een paar weken geleden ik kreeg een berichtje dat de cominicatie tussen ons niet goed was dit en me dat, ik had die dag theorie examen en hij wist ! dat ik examen had maar hij zou niet even denken van goh ik stuur dr een berichtje dus hij zei, dat ie van iemand anders moest horen dat ik weer gezakt was, maar dan denk ik een relatie moet van 2 kanten komen dus hij had ook een berichtje kunnen doen van hoe ging het nee hoor ! Heb dit ook duidelijk tegen hem gezegd dat het wel van 2 kanten moet komen omdat het anders niet werk, goed prima uitgepraat ! Het ging weer top tussen ons en we hadden alweer afsproken voor het volgende weekend, maar op zaterdagavond 4 weken geleden was ie op z'n moter bij mijn huis geweest om het uit te maken maar ik was niet huis ik wist niet dat ie kwam of wat dan ook, dus s'avonds op w'app gepraat en later was ie zo offline, poosje later om een uur of kwart iver 11 een berichtje, 'ik denk dat het beter is om onze relatie te verbreken, omdat hij het te druk heeft en omdat ik het te druk heb' De grond zakte even onder me vandaan waarom ? waarom? maak je het zo uit, hij had natuurlijk ook zondag langs kunnen komen om er over te praten. Dus ik barste in tranen uit ;( verdomme waarom ? Ik hield van hem,!

En dan zie je elkaar nu wel dagelijks op stage, zo aardig hij is eerst tegen me deed hoe kortaf hij nu tegen me doet en waarom?

Sorry voor dit warrige verhaal maar moest het ff kwijt !

Bedankt voor het lezen !

MarlindeRooz

Re: Even van me afschrijven....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:39

Ahw vreselijk meis. :(:)
Is er iets wat hem dwarszit denk je?
Want het is wel apart dat hij opeens zo doet..

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:43

Wat balen! Sterkte met je liefdesverdriet!
Wat apart ook, als het eerst zo klikte en dan maakt hij het opeens uit!
En wat lastig dan als je hem elke keer weer ziet....

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:45

poeh dat is heel wat...kan je niet nog eens één op één met hem praten? Zo over de w'app vind ik het wel apart.

Zou echt goed met hem praten, want ik heb nu een probleem met mijn ex-vriendje. Die zie ik aardig vaak, omdat hij het broertje is van mijn vriendje nu (ja allemaal heel apart :P ). Het is nu een jaar geleden dat ik het uit heb gemaakt en nog steeds praat hij niet tegen me en doet hij kortaf. Mijn tip is dus om als het echt over zou zijn (wat natuurlijk superrot zou zijn voor jou omdat je zoveel van hem houdt! :(:) ) echt het goed uit te praten, zodat er niets tussen jullie in staat en jullie toch gezellige collega's van elkaar kunnen zijn. Sterkte!

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 21:47

Ballard_L schreef:
poeh dat is heel wat...kan je niet nog eens één op één met hem praten? Zo over de w'app vind ik het wel apart.

Zou echt goed met hem praten, want ik heb nu een probleem met mijn ex-vriendje. Die zie ik aardig vaak, omdat hij het broertje is van mijn vriendje nu (ja allemaal heel apart :P ). Het is nu een jaar geleden dat ik het uit heb gemaakt en nog steeds praat hij niet tegen me en doet hij kortaf. Mijn tip is dus om als het echt over zou zijn (wat natuurlijk superrot zou zijn voor jou omdat je zoveel van hem houdt! :(:) ) echt het goed uit te praten, zodat er niets tussen jullie in staat en jullie toch gezellige collega's van elkaar kunnen zijn. Sterkte!

Ik zou wel willen maar ik ben bang dat ik als ik dat aan hem vraag dat ie dan tegen me uitvalt hij heeft af en toe een kort lontje,
aah das ook iritant !dankje ! het scheelt op zich wel nog 2 weekjes stage en dan zie ik hem alleen nog als ik iets nodig ben van de welkoop (:

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 21:47

Bedankt voor de berichtjes ! :+: