Ik heb sinds zaterdag een nieuw mobiel, de samsung galaxy y. Ik heb vanmorgen nog ge-smst en gebeld, maar als ik nu een sms verzend, staat er elke keer: verzenden mislukt. En als ik bel gaat hij niet over, en stopt tie de oproep.
Weet iemand wat dit is? En hoe ik het weer goed kan krijgen?
kun je wel gebeld worden? dat kun je eventueel even uitproberen door jezelf met een andere telefoon te bellen. Bij mij was laatst het icoontje 3G steeds weg, en dan had ik ook totaal geen contactmogelijkheden
Nee ik kan ook niet gebeld worden, maar op whats app kan ik wel praten met iedereen!
Ssmarty
Geplaatst: 13-06-13 11:49
Ik had daar ook altijd last van met mijn galaxy y. Staat er bij je vergrendelscherm ook 'alleen noodoproepen'? Als dat zo is, moet je even proberen of het werkt om je telefoon aan en uit te zetten. Bij mij deed hij het dan gewoon weer.
De Young variant van Samsung doet heel vaak beetje raar. Mobiel opnieuw opstarten werkt bijna altijd. Het service valt regelmatig weg, dan helpt opnieuw opstarten bijna altijd wel.
dat opnieuw opstarten werkt wel..........voor eventjes. heb kortgeleden dus zelf ook soortgelijk probleem gehad, en vind t niet normaal om die telefoon de hele dag door aan en uit te doen om maar te kijken of ik wat had gemist........