Jou raarste wc-moment...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_AB_

Jou raarste wc-moment...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 10:35

Zat gisteravond met huisgenoten te kletsen en toen kwamen we op t onderwerp wc's uit.
En de vraag wat het vreemdste wc moment was.
Bij mij was dat toen ik dacht alleen thuis te zijn en ip de wc zat met de deur ip n kier. Was ff de hond van mn ouders vergeten.. Die stormde vol enthousiasme binnen om te kijken wat dat rare waterval geluid was... Voelde me toch wel bekeken. .
Nu jullie! ;)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:39

Euh :o

Huistelefoon in de pot laten vallen (schoon water!!!)
Beschermhoes telefoon in achterzak broek laten zitten en valt pardoes eruit.

Alleen thuis, er wordt aangebeld, sleutel in het slot dus van schrik trek ik de deur dichter. Iemand loopt de woonkamer in, staat er even en loopt weer weg. Ik snel van de wc af en niemand te zien.

Tot op de dag vandaag weten we niet wie het geweest is :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:40

Wat een topic :+

Ik ben jaren geleden op m'n werk eens vergeten de deur op slot te doen. Die werd toen dus heel enthousiast door een collega open getrokken :')

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:43

Dat heb ik ook eens gehad :+

Mijn kat vind het erg leuk op schoot te komen liggen als ik op de wc zit :') Lekker warm op de blote benen? :P

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:44

Dat ik stomdronken op de wc in slaap gevallen was met m'n wang tegen de muur geplakt en wc papier in m'n hand een uur of wat later komt m'n huisgenootje binnen en trof mij aan :o

Ze heeft me naar bed gebracht _/-\o_

Konstantine

Re: Jou raarste wc-moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:46

Op mijn werk gaan plassen en de deur niet meer open krijgen... Was het slot lam gedraaid en moest de bazin me komen redden. :')

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:46

Als kind meedere malen meegemaakt in de Mc Donalds of in een restaurant, dat ik een hokje open deed en er bleek nog iemand (volwassen) op te zitten :+

Heb zelf een keer mijn telefoon in de pot laten vallen :') Sindsdien doe ik noooooit meer een telefoon in m'n achterzak, haha!

En ja, ook ik ben wel eens dronken voor de wc in slaap gevallen :o

Brievenbus

Re: Jou raarste wc-moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:48

_O-

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:49

Ik ben heel erg goed in wc-rollen in de wc te gooien... het valt uit mijn handen en ik heb altijd de pech dat het in de pot valt...

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:50

Dat je een hele harde scheet moet laten en je denkt alleen te zijn maar dan net je collega horen hoesten :o

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:52

heidy_wilco schreef:
Ik ben heel erg goed in wc-rollen in de wc te gooien... het valt uit mijn handen en ik heb altijd de pech dat het in de pot valt...

Hier ook al een aantal keer gebeurd. Een keer toen ik nog op school zat. Heb hem maar gewoon laten liggen.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 10:52

Owja... Heul lang geleden, was n jaar of 4denk ik, in n frans weg restaurant. Uk mocht wek alleen gaan plassen. Maar toxh niet de deur op slot doen Wat ik uiteraard wel deed. Kon n medewerker me gaan bevrijden.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:52

Mijn telefoon heeft ook al is zwemles gehad in de wc :+

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:57

Oh man, wat een topic weer :') :D

Hier hebben we wel een raar wc ritueel; als een van ons (vriendlief + ikzelf) moet poepen, dan komt de ander in de deuropening staan en nemen we rustig de dag door. Of 's morgens voor het werk, even rustig een ontbijtje op het toilet...

Mijn katten en hond zitten overigens standaard bij me als ik naar de pot ga :')

Ik weet nog wel heel goed dat ik de eerste keer naar Frankrijk op vakantie ging met mijn ouders, en we hurktoiletten moesten gebruiken. Brrr... En dan vooral van die enorm smerige exemplaren langs de Route du Soleil! Wat een horror.. Ook ooit eens een ondergelopen toilethokje in moeten lopen, al skippend tussen de drollen en gebruikte tampons :r

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 10:59

Ontbijten op het toilet :x? Dat is wel het ranzigste dat ik ooit heb gehoord, gadver _O-.

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:01

_San87_ schreef:
Ontbijten op het toilet :x? Dat is wel het ranzigste dat ik ooit heb gehoord, gadver _O-.

+1 :')

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:01

Dioxide schreef:

Hier hebben we wel een raar wc ritueel; als een van ons (vriendlief + ikzelf) moet poepen, dan komt de ander in de deuropening staan en nemen we rustig de dag door. Of 's morgens voor het werk, even rustig een ontbijtje op het toilet...

Ik weet nog wel heel goed dat ik de eerste keer naar Frankrijk op vakantie ging met mijn ouders, en we hurktoiletten moesten gebruiken. Brrr... En dan vooral van die enorm smerige exemplaren langs de Route du Soleil! Wat een horror.. Ook ooit eens een ondergelopen toilethokje in moeten lopen, al skippend tussen de drollen en gebruikte tampons :r

Hahahahaha serieus?? Ik wil niet bij de wc in de buurt komen als me vriend zit te poepen bah bah!!

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:03

Themba schreef:
Dioxide schreef:

Hahahahaha serieus?? Ik wil niet bij de wc in de buurt komen als me vriend zit te poepen bah bah!!

Maar ik wil ook niemand in mijn buurt hebben als ik op de wc zit :') Dan kan je nog wel eens een boze kant van mij zien...

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:04

Dioxide schreef:

Whut... Hahaha :') Dat zou ik dus echt nooit kunnen he! En ontbijten op het toilet... wtf :=

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:04

Dioxide schreef:

Neee toch? :') Ontbijten op de wc, even de dag doornemen als je zit te schijten.. Nee dat is niet mijn keuze _O-

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:05

Als kind had ik een heus sloten trauma na tig keer vast te komen zitten :+.
En in Australië kreeg ik de deur ineens niet op slot en van het slot. Sloten draaien daar andersom haha :'). Om vervolgens terug in Nederland weer telkens vast te zitten. Ohja, slot draait hier weer de andere kant op. Ondertussen herleeft mijn jeugd trauma :').

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:07

Dames, het is inderdaad serieus.. En die boterham is alláng op voordat je je kont afveegt hoor. Ik zie serieus het probleem niet helemaal :+ Ik ontbijt zelf vaak gewoon op de bank, maar mijn vriend heeft iets krapper de tijd 's morgens en die eet dan rustig zijn boterhammetje op het toilet op.

Overigens; mijn vriend produceert ook wel eens een enorme putlucht en dan ga ik wel een stukje verder staan. Maar op de een of andere manier is dat altijd het kletsmoment van de dag, ja, of op het aanrecht in de keuken tijdens het koken. Net wat er eerder aandient.

*daaaag, Bokt-reputatie... :+ *

Ik vind het serieus ranziger om op een festival Dixie te moeten gaan, dan dat je gezellig staat te kletsen thuis waar alles schoon en vertrouwd is.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:10

Toen ik in groep drie zat, zaten we in een dependance van het hoofdgebouw. Maar die dependance was gemaakt op kleuterbillen waar het de wc's betrof en ik was nogal euh...uit de kluiten gewassen :+ Ik ging daar voor het eerst naar de wc en alles liep over de wcbril omdat ik gewoon niet op zo'n klein potje paste.
Sindsdien ging ik elke keer naar het hoofdgebouw sluipen om naar de normale wc's te kunnen, hiervoor moest ik wel gebukt langs het raam van ons klaslokaal sluipen :') Ik heb dit drie jaar volgehouden _O-

Verder had ik vorig jaar op m'n verjaardag een geweldig moment: Ik was net aan het plassen toen een enorme spin hoi kwam zeggen. Ik ben gillend de wc uitgesprint met m'n broek op m'n hielen en m'n onderbroek nog net aan opgetrokken _O-

Dioxide: mijn man en ik praten ook gewoon met elkaar als de ander zit te bouten :+ Gister zei ik nog tegen m'n man 'Ik zit wel te poepen, dat je het even weet', omdat hij voor m'n neus een broodje stond te eten :')

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 11:11

Dioxide schreef:
Dames, het is inderdaad serieus.. En die boterham is alláng op voordat je je kont afveegt hoor. Ik zie serieus het probleem niet helemaal :+ Ik ontbijt zelf vaak gewoon op de bank, maar mijn vriend heeft iets krapper de tijd 's morgens en die eet dan rustig zijn boterhammetje op het toilet op.

Overigens; mijn vriend produceert ook wel eens een enorme putlucht en dan ga ik wel een stukje verder staan. Maar op de een of andere manier is dat altijd het kletsmoment van de dag, ja, of op het aanrecht in de keuken tijdens het koken. Net wat er eerder aandient.

*daaaag, Bokt-reputatie... :+ *

Ik vind het serieus ranziger om op een festival Dixie te moeten gaan, dan dat je gezellig staat te kletsen thuis waar alles schoon en vertrouwd is.

Daar heb je gelijk in!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 11:13

Ja, festival dixies zijn ook gewoon ontzettend smerig...
Dan plas k 3x liever achter n struik ofzo...