(Geen idee of het hier goed staat, zo niet sorry!)
Wie heeft het nog meer? Zo'n stress waar ik tot gister nog helemaal geen last van hebt, maar toen ik te horen kreeg dat economie is gestolen word ik toch een grote stresskip. Het gevolg van het stelen van het examen is dat de mensen met economie dus geen uitslag vandaag krijgen. Ik word om twee uur gebeld om te horen hoelaat ik naar school moet om dan me cijfers van andere vakken in te kijken en het laatste nieuws te horen van economie. Ik word er helemaal gek van bij het idee dat ik het examen misschien nog een keer moet doen alleen maar omdat er één persoon zo dom was om het examen te stelen..
Wie krijgt nog meer vandaag uitslag van zijn examen of zou het eigenlijk krijgen maar is mogelijk verplaatst naar morgen?
Hier ook iemand waarvan de uitslag verplaatst is naar morgen.. Baal echt flink, want ben toch best zenuwachtig . Ik heb dit wel liever dan economie weer opnieuw maken want dat zou echt niet tof geweest zijn, dus kan het altijd nog erger moeten we maar denken
Ja inderdaad! Ik had juist het gevoel dat het examen economie goed ging, ben namelijk enorm slecht in economie en had hier wel een goed gevoel over. Als we het examen opnieuw moeten gaan maken is er een kans dat dat examen mij totaal niet ligt en kan ik het alsnog verkloten.. :s
Iemand heeft de exames toch kunnen stelen met behulp van zijn vader die ook ooit op die school directeur is geweest?? Tenminste dat dachten ze, hoorde ik. Nou ik hoop voor jullie dat jullie het niet overnieuw hoeven te doen...
Ja klopt. De zoon van de leraar natuurkunde die eerst ook directeur op die school was geweest heeft het gejat. Die leraar is al geen directeur meer omdat hij geld wat hij kreeg om leuke uitstapjes te maken met school, gebruikte om op vakantie te gaan naar Mekka.. Dus dat is ook al geen fijne vent. Ik denk dus dat die vader en zoon er beide achter zitten. Sukkels!
xVelientje
Geplaatst: 12-06-13 15:01
Ik zou vandaag ook me uitslag krijgen maar ik krijg hem dus ook morgen. Hoelaat is nog niet bekend. Gelukkig hoeven we hem (waarschijnlijk) niet overnieuw te maken, want had het examen economie het beste gemaakt.
What's the point? Waarom zou iemand een examen stelen? Vind dat zoooo ergerlijk! Nou zit de dief het te verkloten voor heel NL. Ik heb al een diploma, maar begrijp jullie stress!
Ik hoorde dat er van de havo 9 examens waren gestolen. Straks moet ik al mijn vakken overnieuw doen, dat lijkt me pas een ramp.
xMercury
Geplaatst: 12-06-13 15:08
Myrthee_ schreef:
Ik hoorde dat er van de havo 9 examens waren gestolen. Straks moet ik al mijn vakken overnieuw doen, dat lijkt me pas een ramp.
Same here! Dat wordt dan de vierde keer dat ik examens maak... No way echt geen zin in.
xxrossiexx
Geplaatst: 12-06-13 15:10
Dames niet zo stressen. De enige die tot nu toe de gestolen examens over moeten doen is die ene school in Rotterdam. Voor de rest blijven alle examens gewoon geldig, alleen krijgen jullie de uitslag wat later.
Net op school geweest en de rest van alle cijfers gehad behalve economie. Het moet denk wel goedkomen want met een vijf voor economie zou ik nog geslaagd zijn en een 4 een herkansing. Wel vind ik het echt balen dat zo heel het feestelijke sfeertje er eigenlijk wel af is.
Ben vandaag een paar keer op het NOS journaal geweest met me school, raar om je dat terug te zien haha! Als het getinte meisje en blonde meisje weer in de klas gingen praten zat ik er schuin achter bij het raam. Had niet door dat ik ook zo goed was te zien oeps!