goed mailprogramma/app

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

inge81

goed mailprogramma/app

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 18:10

Hoi,
Tegenwoordig werk ik veel met mijn laptop en tablet. Met beide apparaten wil ik eigenlijk toegan tot mijn volledige mailbox, echter is het standaard mailprogramma op de tablet zo, dat wanneer ik de laptop opstart ik de mailbox op mn tablet weer leeg heb.
Heeft iemand hier toevallig een goed programma & app voor die je me kan aanbevelen.

Betaalde apps of gratis maakt niet uit, moet alleen wel voor android geschikt zijn.
Op de laptop heb ik microsoft outlook, maar een switch naar een ander programma vind ik geen probleem.

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 18:12

Ik gebruik gewoon gmail. Kan daarmee al m'n mailtjes ook op andere apparaten openen.
Hier hebben ze tegenwoordig ook een app van

Amado7

Re: goed mailprogramma/app

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 18:14

ik gebruik de app: Outlook. een blauwe app is dat. Erg fijn, wel kan je alleen de mailtjes zien van de laatste 4 weken, dus van een maand. Voor mij ruim genoeg, maar misschien voor jou niet.

Ook kan je goed verzenden, ontvangen en staan verder alle mailtjes erin :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 18:17

ik gebruik ook gmail. De andere accounts heb ik daaraan gekoppeld, dus al mijn mail komt op de gmail binnen. Ideaal.

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 18:19

Ga gmail eens bekijken.
En inderdaad 4 weken mail terugzien is te weinig voor me. Gebruik dit voornamelijk voor zakelijke mail, mn prive mail maakt dat veel minder uit.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 18:00

Gebruikte altijd de Hotmail, maar helaas heeft ie een update gehad naar Outlook (dat blauwe)... vind ik zo irritant. Want bij de hotmail kreeg ik ook altijd mails op mn telefoon binnen als ik bv op stal of aan het werk was, nu met Outlook, alleen maar als ik thuis ben.. Zo stom is dat! En heb naar instellingen gekeken, maar kan niks vinden!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:20

Je hebt op je laptop in het programma gewoon ingesteld staan dat hij de mail die hij binnenhaalt verwijderd van de server. Als jou tablet app dan synchroniseert met de server, gaat die leeg, er staat immers niks meer op die server, want dat heeft de laptop eraf geknikkerd.

Ik weet niet waar jou mail gehost is, maar weet haast zeker dat als je dat online opzoekt, dat je online mailbox ook leeg is. Je moet dus in je mailprogramma op de computer (outlook denk ik?) instellen dat hij de mail op de server moet laten staan.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 20:19

Shiloh schreef:
Je hebt op je laptop in het programma gewoon ingesteld staan dat hij de mail die hij binnenhaalt verwijderd van de server. Als jou tablet app dan synchroniseert met de server, gaat die leeg, er staat immers niks meer op die server, want dat heeft de laptop eraf geknikkerd.

Ik weet niet waar jou mail gehost is, maar weet haast zeker dat als je dat online opzoekt, dat je online mailbox ook leeg is. Je moet dus in je mailprogramma op de computer (outlook denk ik?) instellen dat hij de mail op de server moet laten staan.

IK zit gewoon bij hotmaik hoor. Maar dr app van hotmail is veranderd naat outlook. Heeft dus niks met een host te maken oid. Want had voorheen nooit dat probleem

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 07:10

Ik gaf antwoord op de TS, niet op jou.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 08:42

Shiloh schreef:
Ik gaf antwoord op de TS, niet op jou.

WHahaha, sorry.... msverstandje!! :-p

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:12

;)

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 16:31

Ts was even een paar dagen offline. Maar ik heb een tele2 mailadres

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:38

Heb je al in outlook gekeken op je computer of je de instelling aan het had staan dat email die hij binnenhaald in outlook verwijderd van de tele2 mail server?

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:40

amado7 schreef:
Erg fijn, wel kan je alleen de mailtjes zien van de laatste 4 weken, dus van een maand. Voor mij ruim genoeg, maar misschien voor jou niet.

Dat kan je instellen hoor, ik zie gewoon alle mails. :)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:43

ik gebruik
mozilla thunderbird
Hierin kan je alle email van je al je accounts binnen krijgen; gmail, hotmail, maar ook tele2, etc.
Gratis
en je kan het op tablet, pc etc installeren.
Fijn programma, met een mooi overzicht. En alles in 1

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 16:48

Ik denk dus echt heel erg zeker dat je outlook zo hebt ingesteld dat zodra die de mail heeft binnengehaald op de laptop hij de email verwijderd van de server, en dat daarom je mailbox op je tablet leeg is nadien. Zolang je dat niet veranderd, zal geen enkele app aan je wensen voldoen.

Hier een link waarin staat uitgelegd hoe je outlook zo kan instellen dat hij de email dus verwijderd, als je dit niet wilt, moet je dus inplaats van de setting aanzetten, hem dus uitzetten, maar deze legt in ieder geval uit waar je die settings kunt vinden. Is wel in het Engels, als je geen Engels kunt, zal ik even verder zoeken naar een Nederlandse uitleg:

http://www.infront.com/support/email-su ... rom-server