Voor vriendlief... Nee, niet voor zijn verjaardag, ik weet dat daar inmiddels genoeg topics over zijn.
Hij gaat binnekort 7 weken naar het buitenland, en ik wil hem eigenlijk wat meegeven. Als aandenken/gewoon iets liefs. Maar wat??? Dat is de grote vraag.
Hebben jullie ideeën? Tips?? Ik wil er best wat geld voor uitgeven. Ik zit gewoon echt muurvast..
Hij loopt al met 2 armbanden.. Ring is niets voor hem, en een ketting heeft hij ookal. Ik zat al te denken aan een hanger met iets erop, maar dat is tegenwoordig ook zo standaard..
SayaJones
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-13 09:48
Een liefdesbrief krijgt ie sowieso wel
Hmm.. kussensloop is nog niet zo'n gek idee, alleen hebben we geen goede kwaliteit foto samen..
Misschien een doosje en die mag hij alleen openen wanneer hij jou het meest mist. Daar zit dan in een foto in van jullie + een briefje met daarop: even een lucht knuffel omdat jij die nodig hebt (of bijvoorbeeld iets waarbij hij aan jullie denkt?)
Toen mijn ex de zee opging heb ik een monster van mijn favo geurtje meegegeven. Hij vond dat zo lekker ruiken en als hij het rook dacht hij aan mij. Simpel, klein en makkelijk mee te nemen
Brievenbus
Geplaatst: 11-06-13 09:54
Je kan ook sleutelhangers laten afdrukken met tekst, foto of logo? Heb ik ook gedaan. Aan die sleutelhanger heb ik toen 2 kwartjes gehangen die uit onze geboortejaren komen
Omdat er een centraal topic op LZP staat waar je alles kunt vragen op het gebied van geschenken voor welke gelegenheid dan ook plaats ik hier een slotje. [LZP] [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2