Ik ben eigenlijk opzoek naar iemand die sociaal juridische dienstverlening heeft gestudeerd of dit nog steeds doet.
Het ziet er namelijk niet naar uit dat ik mijn hbo studie af ga maken. Dit is en omdat ik me studiepunten niet bij elkaar heb en omdat ik de sociale kant van mijn studie enorm mis. Ik studeer op dit moment cultureel erfgoed aan de Reinwardt academie.
Omdat ik het niet haal waarschijnlijk, ben ik me nu al aan het orienteren op eventuele andere studies. Nu viel mijn oog op Sociaal Juridische dienstverlening. Ik ben ook bij MWD gekeken maar toen viel mij SJD heel erg op. Dit is omdat het werk mij later heel leuk lijkt om te doen. Ik hou ervan om met mensen bezig te zijn en tegelijker tijd ook hun problemen op te lossen. Ook lijkt me het 'zaken' wereldje of in ieder geval die richting mij gewoon enorm interessant.
Alleen nu ik deze studie door aan het lezen was, begon ik me af te vragen of deze studie niet te 'stoffig is'. En ik vroeg me ook eigenlijk af hoe moeilijk deze studie is.
Ik vroeg me af of iemand dat mij zou kunnen vertellen of ik iemand misschien een paar vragen zou mogen stellen

Groetjes.
eerste half jaar is hetzelfde als rechten.