Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
haha maar idd, het zal een flink bedrag gaan worden.
Het is dus gewoon ontzettend naïef gedacht om te denken dat dat voldoende was.... Het is a. niet in verhouding met andere straffen, b. een lachertje als dat het was... Wel een beetje jammer dat ze hem niet goed hebben ingelicht, want ik snap dat het vervelend is als je denkt dat je er vanaf bent... Aan de andere kant... Ik vind het zo logisch 
Maar ik denk niet dat dit hier het geval is... Of hij moet in de tussentijd weet ik veel wat nog gedaan hebben
Denk dat het alleen een boete is..
haha. laat morgen voor de zekerheid even een printje maken van die ene dag dat ik met me passen naar binnen ben gegaan. hunter87 schreef:nou hij zal dus niet zo blij zijn met dit alles![]()
tja ik heb dr geen goed woord voor. hij is echt een racemaloot op de motor dus tja het moest er een x van komen. er jammer voor mij toen dat het ten koste ging van mijn avondje uit met de meiden.
hopelijk schrikt hij nog van de geldboete. ik ga zoiezo mee naar de rechtbank, ik wil het allemaal wel ff aanhoren (gniffel)
undefined, noujah mooi weer of geen mooi weer, mijn oude agenda zegt dat ik aan het werk washaha. laat morgen voor de zekerheid even een printje maken van die ene dag dat ik met me passen naar binnen ben gegaan.
melissa, in eerste instantie heeft die bezwaar gemaakt tegen de situatie. neit eens tegen de snelheid. die weg was altijd 80 en was in die week veranderd naar 50. hij weet dit, omdat dit de weg naar zn oom en tante is. ze stonden voor het stoplicht en is met de hele meute weggereden. hij stond toevallig voor de politie auto (burger). iedereen rijd weg en moet later van 2 banen 1 baan worden. daarbij trekt hij dus nog even door om nog even een auto in te halen en tikt dus de 104(met correctie 100) aan. ook hier praat ik het niet goed hoor, maar het is wel een gevalletje op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats. aangezien alle autos dus dus ook zn 30 km te hard reden niet gepakt zijn. maarjah de politie kan niet alles tegelijk en hij was de sjaak