Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(en die vriendin)
Lekkere vrienden.

Dobel schreef:heb ze overigens niet mee terug genomen, waren andere mensen zat waar ze mee terug konden. Mijn vriend vond mij 'hard' maar ik ben het wel spuugzat.. nu krijg ik smsjes 'het maakt toch niet uit of je met 2 of 4 man rijd' en 'je vriend rijd zo vaak rondjes omdat die dat leuk vind dat kost toch ook diesel en mag die toch ook van je, maakt het dan toch niet meer uit dat je ook naar feestje met ons rijd, hij vind autorijden leuk'
jiehaaa schreef:Dobel schreef:heb ze overigens niet mee terug genomen, waren andere mensen zat waar ze mee terug konden. Mijn vriend vond mij 'hard' maar ik ben het wel spuugzat.. nu krijg ik smsjes 'het maakt toch niet uit of je met 2 of 4 man rijd' en 'je vriend rijd zo vaak rondjes omdat die dat leuk vind dat kost toch ook diesel en mag die toch ook van je, maakt het dan toch niet meer uit dat je ook naar feestje met ons rijd, hij vind autorijden leuk'
Dat hij graag rijdt wil nog niet zeggen dat hij daarom ook voorgoed bestempeld wordt als taxi.
Japke_Z schreef:Dobel schreef:heb ze overigens niet mee terug genomen, waren andere mensen zat waar ze mee terug konden. Mijn vriend vond mij 'hard' maar ik ben het wel spuugzat.. '
En je vriend vind het wel best dat jij voor slet, kreng en poedersuiker wordt uitgemaakt? Dan zou ik ook een nieuwe vriend zoeken...