Draagbare oplader

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xStephanie

Draagbare oplader

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 15:46

Ik stond dus laatst bij de bij een bushalte, geen mens in velden of wegen te bekennen. Geen aanduiding wanneer de bus rijdt, en met een lege telefoon. Wat dan? 2 uur later heeft iemand mij op weg geholpen, gelukkig. :+

Hoe vervelend ik het wel niet vind als mijn telefoon leeg is en ik echt iets op wil zoeken.. Jakkes.

Ik ben dus opzoek naar een draagbare oplader. Maar welke? In alle kleuren soorten en maten heb je ze..
Ben op zoek naar een draagbare oplader die mijn telefoon weer ff helemaal vol kan gooien en waar je gewoon een USB stekkertje in kan pluggen zodat je m ook kan gebruiken voor andere apparaten.. Aangezien ik een iPhone 5 heb, die natuurlijk wéér een ander kabeltje moest hebben als de 4 en 4S kan ik ze ook niet bij Apple kopen..

Ik ben deze tegengekomen, heel goedkoop maar is het ook wat?
http://www.bigdennis.com/batterijen-lad ... -wit.html#

Verder kom ik alleen op bedragen van al snel 40/50 euro..
Iemand de gouden tip voor aan draagbare oplader? Ik heb ook 0 , 0 niks verstand van voltagegedoe en batterijcapaciteiten dus als iemand me daarmee wil helpen? :')

Alvast bedankt!

Destination

Re: Draagbare oplader

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 15:55

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 15:57

Bedankt voor je tip!
Edit: ik heb er 1 gevonden voor 20 euro, maar ik wacht nog even volgende reacties af :)

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 00:07

Ts, de link in je OP is alleen de stekker en NIET de oplader zelf!
Staat in de beschrijving dat de accu niet standaard bij geleverd wordt.

Voor de rest geen tips, en lees ik ook even mee.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 12:22

Ik heb er eentje van het merk Choiix, die is ooit eens door een bevriende medewerker van de Paradigit voor mij gekocht. Accu van ik geloof 2600mAh, kan de iPhone 2x helemaal opladen, ideaal! Was een tientje meen ik :)

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 12:27

xxrossiexx schreef:
Ts, de link in je OP is alleen de stekker en NIET de oplader zelf!
Staat in de beschrijving dat de accu niet standaard bij geleverd wordt.

Voor de rest geen tips, en lees ik ook even mee.

Ja dat wist ik, ik kon verder zo snel de oplader zelf niet vinden. Het ging even om het voorbeeld maar toch bedankt! :)

Choiix schreef:
Ik heb er eentje van het merk Choiix, die is ooit eens door een bevriende medewerker van de Paradigit voor mij gekocht. Accu van ik geloof 2600mAh, kan de iPhone 2x helemaal opladen, ideaal! Was een tientje meen ik :)

Bedankt voor je reactie! Daar ga ik ook eens naar kijken aangezien iPhone toch redelijk snel leeg loopt :+

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 12:35

Sowieso eentje nemen van minmaal 1500 mAh, dan kun je ongeveer 1 keer helemaal opladen.

Online kun je ze ook wel vinden van 10.000 mAh als je wilt, sommige al voor €20,-. Beetje rondzoeken en je kunt ze vinden!

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 12:36

Bedankt, daar kan ik wat mee! Ik wist niet precies hoeveel mAh je nodig had om je telefoon sowieso 1 keer helemaal op te laden. Ik ga op zoek!