Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xgoldengirlx schreef:ik heb de ace nu een half jaar... en wat een miskoop!
batterij kuren zoals ts beschrijft.
zeurt altijd over 'internal Phone storage is getting low' geheugen vol dus..
terwijl ik er een geheugen kaart in heb zitten waar hij niks op wil zetten dit ligt niet aan de kaart omdat ik nog twee andere geheugen kaartjes heb gekocht waar hij ook niks mee doet.
Sinds kort zegt hij ook steeds dat de sms inbox vol zit terwijl daar echt niks in zit... heel vervelend want ik kan dan niks meer ontvangen!
siepenteun schreef:Hallo bokkers,
Ik heb nu bijna een jaar mijn Samsung galaxy ace maar eigenlijk toen ik hem pas een maand had begon hij al kuren te vertonen. Hij loopt bijna iedere dag helemaal vast waardoor ik hem niet anders kan dan hem uit zetten en opnieuw aandoen. Vaak doen opeens alle toetsen/knopjes het niet meer (is heel irritant) en bijna elke week zegt hij dat de batterij nog vol is en valt hij als ik ergens mee bezig ben en gaat hij gewoon niet meer aan tot hij in de stekker gaat en dan gaat hij aan en is hij helemaal leeg en opeens 5 minuten later weer 3 kwart vol en ik laat hem dan erin tot hij aangeeft batterij 100% en dan geeft hij na een half uur zonder dat ik hem gebruik aan dat hij weer leeg is. verder vertoont hij nog ontelbare kuren maar die gaan meestal vanzelf weer over.
Ik heb mijn telefoon vorig jaar bij de dixons gekocht en ben er heel voorzichtig mee want de bedoeling was toen ik hem kocht dat ik hem zo'n 2 1/2 jaar kon gebruiken. Maar door al die kuren ben ik bang dat ik dat niet haal en ik vind het gewoon vervelend dat ik vaak op school niet bereikbaar ben mocht ik plotseling ergens heen moeten of er gebeurd iets onderweg op de fiets (moet 8 km fietsen)
Nog meer mensen met deze soortgelijke problemen?
), geheugen is dus altijd vol.
Maar nu ben ik echt helemaal klaar met dat ding