Daarvoor heb ik een reisstekker gekocht, en daar passen alle opladers in, behalve mijn laptop oplader. 2 huisgenootjes hadden hetzelfde probleem, die hadden alleen wel een andere laptop.
Ik had nu echt het geluk dat er in de woningen waarin ik hier zit/zat, een paar nederlandse stopcontacten waren geplaatst. Als dit niet het geval was, had ik geen laptop kunnen gebruiken hier (ben hier 3 maanden
). Voor zover is het dus geen probleem geweest, maar nu wil ik toch wel weten of er een oplossing voor is. Zouden andere stekkers wel passen, hebben meerdere macbook gebruikers dat probleem (gehad) en tips daarvoor?
Want over 2 weken ga ik hier weg, dan gaan we nog 3 weken op vakantie. De kans dat er dan geen Nederlandse stopcontacten meer zijn, is redelijk groot.
Ik hoop dus dat er andere stekkers te koop zijn die wel passen. (Waar anderen ervaring mee hebben)
Ik heb trouwens deze reisstekker:

De voltage is 110-130 volt hier en de stekkers bestaan uit 2 platte pinnetjes naast elkaar.

Ik heb een iPhone en als mn lader kapot is kan k echt geen dummie halen.. Die bestaat gewoon niet omdat apple alles apart en anders moet hebben zodat je t wel bij hun MOET kopen
Ik zou niet weten hoe je dit op kan lossen, maar hoop dat er een oplossing voor je komt. Zo lang zonder zitten is ook niks

dat heeft dus geen invloed op de stekkers/werking ervan als ik die eruit snijd?