Ik heb vorige week via mijn duo mijn nieuwe school enzo doorgegeven en een wijziging dat ik vanaf 1 September Stufi volledige beurs + lening wil ontvangen.. Probleem 1; duo heeft klikklak een andere school ingevoerd als mijn school, terwijl ik duidelijk had aangegeven om welke school het gaat. Goed, fijn, wijziging gemaakt net en hopen dat het de volgende keer wel in orde is, anders krijgen ze daar ook nog een leuk telefoontje van. Ik weet 100% zeker dat ik het juiste heb ingevuld.
Daarna zag ik dus dat ik post heb, en daar stond het volgende in;
Je hebt vanaf september 2013 geen recht op studiefinanciering, omdat je niet (meer) (voltijd) studeert.
Ik ben nu dus lichtelijk in paniek omdat ik niet weet waarom dit is.. ondanks dat ze mijn school verkeerd hebben gelijst
ga ik dus wel een voltijdse MBO opleiding volgen de komende 3 jaar.. Is dit een foutje wat zo recht gezet kan worden? Ik ga maandag in elk geval bellen maar hoopte eigenlijk dat iemand me hier wegwijs kon helpen..
Ondertussen was ik door al mijn spaargeld heen, maar net op tijd toch bericht dat alles weer klopt en ik kreeg in een keer het gehele bedrag van de afgelopen maanden. Als je gewoon recht hebt op stufi hoef je je dus geen zorgen te maken, zodra ze de juiste gegevens weer hebben wordt alles gecorrigeerd. Het is wel een flinke zooi daar dus het kan goed zijn er nog een keer of 3 achteraan te bellen