Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
quarterH schreef:ik zou even bellen en aangeven hoe je voelt. en aangeven dat je later nog even belt om definitef te zeggen of je wel/niet gaat.
door ze nu al te informeren laat je zien respect te hebben voor hun agenda (zij houden immers ook rekening met het gesprek) maar door niet meteen definitief af te bellen laat je zien dat je wel echt wilt en niet zomaar voor een ziekje wil afmelden.
dus nu bellen en zeggen dat je echt ziek bent, en dus niet zeker weet of het vanmiddag gaat, maar dat je (bv ) om 3 uur nog eens belt om aan te geven of het definitief wel of niet gaat en vragen of dat ok is.
zo zou ik als leidinggevende het het meeste waarderen.
Dit klinkt goed, helemaal omdat je gesprek pas om 5 uur is. quarterH schreef:ik zou even bellen en aangeven hoe je voelt. en aangeven dat je later nog even belt om definitef te zeggen of je wel/niet gaat.
door ze nu al te informeren laat je zien respect te hebben voor hun agenda (zij houden immers ook rekening met het gesprek) maar door niet meteen definitief af te bellen laat je zien dat je wel echt wilt en niet zomaar voor een ziekje wil afmelden.
dus nu bellen en zeggen dat je echt ziek bent, en dus niet zeker weet of het vanmiddag gaat, maar dat je (bv ) om 3 uur nog eens belt om aan te geven of het definitief wel of niet gaat en vragen of dat ok is.
zo zou ik als leidinggevende het het meeste waarderen.