ik heb ook een PVC vloer maar dan klik PVC, bevalt uitstekend! Zo gelegd, wel even opletten dat je niet tegen de randjes van het klikgedeelte stoot want dan gaat het kapot. Lijkt op laminaat maar er zit geen houten kern in, ideaal als je een wat vochtig huis hebt want het trekt niet krom. Je kunt het zelfs in de badkamer leggen.
Ik heb gekozen voor de klik PVC boven de plakstroken omdat ik de vloer dan weer mee kan nemen mocht ik dit huis uit gaan. Met stroken plak je ze vast op de vloer en wordt het wat lastig meenemen. Ik was wel behoorlijk wat geld kwijt 32,- per m2 maar ik vind het erg mooi en handig.
Kentaro
Geplaatst: 06-06-13 16:08
Het is inderdaad niet goedkoop. Wel goed slijtvast. Ook te gebruiken bij vloerverwarming Vind het erg mooie vloeren!
Cissy waar en van welk merk hebben jullie de pvc vloer? En het is voor ons een goede vervanger voor tegels, we willen graag onder de €30 pm2 blijven en dat lukt met tegels niet en met pvc wel. (wel met speling tot €35) en omdat wij vloerverwarming hebben is laminaat ed niet mogenlijk...
Jitske
Geplaatst: 27-08-13 12:52
Topic ligt inmiddels al een tijdje stil, maar geen nieuwe topic gevonden.
TS, heb je het nog gelegd? En zo ja, waar gekocht? Tevreden? Ik krijg vrijdag de sleutel van mijn huis en wil ook graag pvc op de vloer. Ook in de badkamer. Maar ik weet niet zo goed waar ik het nou moet gaan kopen. De prijzen lopen overal uit elkaar en ik kan bij de meeste websites niet echt vinden wat ik nog meer nodig heb (wil lijm/plak-pvc, heb je dan aparte lijm nodig? Ondervloer niet toch? Alleen geëgaliseerd moet voldoende zijn lees ik).
zie nu pas dat je me een vraag hebt gesteld... zal inmiddels al een vloer liggen neem ik aan? Toch maar even een antwoord voor het geval dat... Mijn vloer heet Vinywood van Vinyflor Nederland en er zit 15 jr garantie op.
Wij hebben pvc van Mflor liggen, wel wat duurder, maar ik zou niet meer anders willen! Wij hebben hem met een biesje. Krijg er alleen maar complimenten ocer!
_Laura_
Geplaatst: 08-08-14 11:28
@Jitske, ik weet niet of je ondertussen al een vloer hebt gelegd maar als ik je wat mag aanraden zou ik lijm PVC van LAB21 aanraden. Dat hebben wij een paar weken geleden laten leggen en het is zooo mooi We willen niks anders meer. Het is daar trouwens ook erg goedkoop, wij hebben voor minder dan 6 euro per m2 een prachtige vloer in huis.