Ik slip uit mijn hakken!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Ik slip uit mijn hakken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 12:48

Hallo allemaal!
Ik denk dat het hier goed staat en anders merk ik dat wel!

Ik heb het volgende probleem.. ik wil graag open hakken dragen maar ik slip altijd uit de achterkant van de schoenen. Ik heb al van alles geprobeerd met zooltjes en Scholl (schrijf ik dat zo goed) spullen die het zouden moeten voorkomen. Niets helpt :( Hebben jullie dé oplossing?

*\o/*

Winged

Re: Ik slip uit mijn hakken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 12:49

Maat kleiner kopen? :D

Ik heb zelf hakken met een band over de enkel. Anders ging ik er ook geheid uit.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 12:51

Winged schreef:
Maat kleiner kopen? :D

Ik heb zelf hakken met een band over de enkel. Anders ging ik er ook geheid uit.

De maat is goed.. anders groeien mn tenen de andere kant op :')

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 12:51

Idd een maatje kleiner kopen dan normaal helpt. En anders gewoon leren erop te lopen.
Wie mooi wil gaan moet pijn doorstaan. :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 12:52

heb je zo'n plakkertje achter al geprobeerd?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 12:53

Ik koop mijn hakken ook een maatje kleiner. Van de meeste schoenen heb ik een 38, maar voor hakken heb ik een 37 of 37,5 nodig, want anders vlieg ik er geheid uit. Bij voorkeur een 37,5 en die zijn weer niet altijd te vinden. Ik laat dus veel leuke schoenen aan mijn neus voorbij gaan omdat 38 toch echt uit vliegt en 37 toch echt te klein is.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 12:56

Gypsy schreef:
Idd een maatje kleiner kopen dan normaal helpt. En anders gewoon leren erop te lopen.
Wie mooi wil gaan moet pijn doorstaan. :D

Ik heb geen pijn haha ik ga gewoon op mn bek omdat mijn schoen op de grond blijft en mn voet eruit komt :P pijn vind ik t wel waard maar dat is helaas het probleem niet

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 12:57

Maatje kleiner met een open teen? dan groeien je tenen netjes door het gaatje :+

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 12:59

Dan krijg je zandloper tenen :))

Dit heb ik ook met 1 paar schoenen, ja met open tenen :') Ik wilde ze zoooo graag hebben maar ze zijn dus ietsje te groot, heb al verschillende plakkertjes en zooltjes geprobeerd maar daar kom ik niet veel verder mee :n Ben benieuwd of ik de gouden tip tegenkom :')

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:01

Dat probleem heb ik dus ook |(
Ontelbaar aantal super mooie pumps in de kast staan waar ik niet fatsoenlijk op kan lopen omdat ze uitslippen ;(
Ook al alle inlegzooltjes geprobeerd maar het probleem blijft. Maat kleiner is helaas ook geen optie want dan krullen mijn tenen op. Hoe hoger de hak hoe erger het probleem is......

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:02

Ik ken het probleem, ook altijd last van.. :( De oplossing die ik heb (niet de beste, maar werkt wel) ik plak m'n hakken vast met dubbelzijdig tape :')

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:03

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:04

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:05

Ik heb hetzelfde probleem soms, maar een maatje kleiner kom ik in het begin gewoonweg niet in! ;t Is pas na een tijdje dragen dat ze wat uitgelopen zijn en gaan slippen. Ik ga maar eens van die stickers voor achterin de schoenen kopen denk ik..

Regallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:06

Kun je niet wat keukenrol bij je tenen doen? Maak je de schoen ietsje kleiner van en niemand die het ziet en na een minuut er mee gelopen te hebben voel je het ook niet meer..

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:09

Die ga ik eens proberen Jans! Ik had van die dingen die alleen aan de achterkant van je hal zitten en onder je hiel. Hierdoor kwam mn voet te hoog te liggen en brak ik nog mn nek :')

Edit: het gaat bij mij trouwens om deze hakken alleen dan 1 slag hoger, de 12 cm.
Afbeelding
Ik baal er zo van, ik kan ook de tenen niet vullen omdat ze open zijn :n Misschien voeten maar laten groeien? :')

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 13:20

Ik heb inderdaad van die zooltjes al geprobeerd. Keukenrol al gedaan haha.. ik heb echt van alles geprobeerd. Ook van die zooltjes die bij je hak zelf komen te zitten die het zouden moeten voorkomen. Ik denk inderdaad dat ik maar tape ga plakken haha! Blij dat ik niet de enige ben :P

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:25

Ik koop mijn hakken ook liever te klein dan te groot. Het is ook een kwestie van oefenen want op hakken moet je toch nét iets anders lopen dan op sneakers :Y)
Als ik bijvoorbeeld zweetvoeten heb en per ongeluk tóch uit mn hakken glij, loop ik met mn tenen iets krom, zo hou je je schoen bij je voet eigenlijk. Lastig om uit te leggen maar het werkt wel!

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:26

Je bedoelt slingebacks toch? Dus open hak met een bandje? Bij mij maakt het uit of het hele goedkope pumps zijn (dan verlies ik ze geregeld :')), met duurdere pumps gaat het meestal wel goed. Bij de goedkope pumps doe ik vaak een zooltje, zodat ze idd wat strakker zitten. Soms gaat het dan goed, en zo niet.. Gewoon alleen zitten met die schoenen :D

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-13 13:26

Rubber_Duck schreef:
Ik koop mijn hakken ook liever te klein dan te groot. Het is ook een kwestie van oefenen want op hakken moet je toch nét iets anders lopen dan op sneakers :Y)
Als ik bijvoorbeeld zweetvoeten heb en per ongeluk tóch uit mn hakken glij, loop ik met mn tenen iets krom, zo hou je je schoen bij je voet eigenlijk. Lastig om uit te leggen maar het werkt wel!

Ik kan prima op hoge hakken lopen.. maar alleen als ze dicht zijn aan de achterkant helaas. Kleiner is gewoon geen optie haha dan gaan mn tenen er niet eens in. Iedereen bedankt hoor voor het meedenken!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:27

Rubber_Duck schreef:

Dat doe ik ook ja :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:29

Passende, goede schoenen :D

Als ik goedkope pumps aan heb doe ik tape onder m'n voeten en bij de hak.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:30

ingedebruijn schreef:
Rubber_Duck schreef:

Ik kan prima op hoge hakken lopen.. maar alleen als ze dicht zijn aan de achterkant helaas. Kleiner is gewoon geen optie haha dan gaan mn tenen er niet eens in. Iedereen bedankt hoor voor het meedenken!

Dat bedoel ik ook niet hoor, maar ik bedoel het oefenen hoe je de schoen bij je voet kunt houden zodat hij er niet uit glijd :) zoals ik zei, ik 'krom' mijn tenen een beetje, waardoor de schoen eigenlijk aan de achterkant tegen mijn hak gedrukt word. En dat is iets wat je moet oefenen. Ik zou het knap vinden als je niet op hakken kon lopen en direct op 12 cm er vandoor ging hoor haha :p

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:30

Ohw zo herkenbaar heb ook van alles geprobeerd

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 13:31

Stukje keukenpapier/watten aan de achterkant doen, of voor je in je hak gaat wat talkpoeder op je voet doen, dan ga je in ieder geval niet zweten, scheeld een hoop, dat is echt mijn gouden tip waardoor ik uuuren op hakken kan lopen zonder slippen! :D