Nu gaat het niet over mijn hele studie, maar alleen deze stageperiode..
Ik zal eerst even een beeldje schetsen:
- 3e jaars HBO-V (verpleegkunde)
- eerste ziekenhuis stage
- Interne geneeskunde afdeling (een van de moeilijkste van het zkh)
- nog 1 week te gaan voor eindbeoordeling
- nog 2 weken voor einde stage
- woensdag tentamen en 19/6 ook tentamen
- nu ziek
Hai, ik heb toch echt even jullie hulp nodig.
Ik loop nu richting het einde van mijn stage, maar de kans dat ik het ga halen is niet echt reeël meer.. Dit is mijn eigen schuld omdat ik gewoon te laat ben begonnen met alles. Nu was dit mijn eerste ziekenhuis stage dus vond het nogal spannend en er werd heel veel van mij verwacht waardoor ik nogal 'dichtklapte'.
Nu ben ik op dit moment gewoon lichamelijk op, slaap bijna 18 uur op een dag (van 10-14 en dan ben ik wakker tot 16 en dan slaap ik tot 18, ga eten met vriendlief en dan val ik alweer bijna om van de slaap).
Weet nu eigenljik niet meer zo goed wat ik moet doen. Er zijn 2 opties:
- stage doorgaan heel hard werken, tentamens neit halen (allebei al herkansingen) en dan hoogstwaarschijnlijk nog niet halen
- stage stoppen, tentamens leren (die hopelijk dan wel halen) en stage opnieuw doen (half jaar extra)
- andere optie
Heb echt even een frisse blik op deze situatie nodig.. Mijn moeder krijg ik geen normaal antwoord uit want die is vooral boos dat ik het niet gehaald heb (wat ik natuurlijk ook klote vind, maar goed nu weinig nog aan te doen) en mijn vriend is vooral bezorgd om mijn gezondheid. Heb overigens al een half jaar studievertraging, maar dat is door een operatie die ik echt nodig had en dus ook niet telt als studievertraging (in de ogen van school).
Groetjes Veerle
Moet zeggen dat Interne als eerste ziekenhuis stage echt ontzettend zwaar is, gewoon niet grappig meer..