Applicatie over paardengezondheid - enquête

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

901823

Applicatie over paardengezondheid - enquête

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 16:10

Aan alle paardenliefhebbers, paardeneigenaren en paardenprofessionals:

Voor onze internationale opleiding hebben wij een innovatie bedacht, namelijk een applicatie met betrekking tot de paardengezondheid. De app zal veel informatie geven over ziektes, aandoeningen en symptomen. Ook komt er een agenda in die je een duidelijk overzicht zal geven van het ontwormen, vaccineren en bekappen (wanneer voor het laatst gebeurd en wanneer nodig). Daarbij zal de app je dagelijks, in het voorjaar, waarschuwen voor de hoeveelheid proteïnen en fructaan in het gras. En bovendien zal er een overzicht komen van paardengezondheidprofessionals in jouw omgeving, zoals dierenartsen, hoefsmeden, tandartsen en fysiotherapeuten.

Wij hebben hier een enquête over samengesteld, zouden jullie deze eventjes snel willen invullen?
Je helpt ons er hard mee! Zie de link hieronder. Alvast bedankt!

Afbeelding

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=151957

Groetjes,

Lilian

capopjekop

Re: Applicatie over paardengezondheid - enquête

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 16:15

Mag het antwoorden gewoon in het Nederlands?

901823

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 16:22

Ja, zeker mag dat bij de open vragen!
Bedankt alvast. :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 16:28

Ik heb hem ingevuld, maar ben vergeten wat aan te vullen bij 22. Ik vind een fructaanindex handig, maar dan zou het wel fijn zijn als hij nauwkeuriger is dan die nu op pn staat. Daar moet je maar raden waar je het dichts bij in de buurt zit. Ook zou het fijn zijn als je je type gras, bemesting etc kunt invullen zodat je een gerichter resultaat krijgt, want er is natuurlijk meer van invloed op fructaan dan enkel het weer.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 16:30

:')

Ik ben niet zo erg vriendelijk geweest.
Mensen kunnen toch zelf ook nadenken (ontwormschema, enten, hoefsmid)
Ik houd zelf alles in de gaten en schrijf alles in mn agenda op. Daar heb ik geen app voor nodig (heb niet eens een smartphone)

Het lijkt me gevaarlijk dat mensen zelf gaan lopen dokteren, met die info in de app. En please ik heb echt geen overzicht nodig, ik zoek dat zelf nog altijd wel uit.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 16:33

Kunnen ze ook, maar voor mensen die wat choatisch zijn (lees mezelf :') ) is het wel handig. Ik vergeet het altijd op te schrijven in mijn agenda en moet dan op goed geluk gaan terug rekenen. Alles van de paarden in een map lijkt mij wel fijn.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 16:34

Ik heb een worddocument waar ik alles in bij houd (en bedenkt zich nu dat ik hem bij moet werken)
Overzichtelijk, alles bij de hand en ik kan alles terug vinden.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 16:36

Ik heb het ingevuld, het lijkt mij wel handig om zo'n app te hebben.

901823

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 17:05

Bedankt voor jullie tijd en feedback! We nemen alle feedback mee, dus ook als je er niet mee eens bent, daar denken we zeker over na!

Een hoop mensen doen tegenwoordig veel op hun smartphone (en zijn er zelfs een beetje afhankelijk van, hihi), die ze meestal met zich meedragen. Deze app is dan ook bedoelt als vervanger van de Encyclopedie bijvoorbeeld. Altijd de informatie in handbereik. Het is absoluut niet onze bedoeling dat mensen zelf gaan dokteren, dit gaan we ook duidelijk aangeven in de app met zoiets als 'Bij twijfel áltijd de dierenarts bellen'. Daarbij hebben de mensen ook telefoonnummers van dierenartsen, hoefsmeden, fysiotherapeuten meteen bij de hand met de app. We willen ook kijken of we delen van de app, of misschien alles, ook in een offline status beschikbaar zouden kunnen zetten. Dus voor wanneer er geen internet beschikbaar is.

Goed van je dat je alles netjes bij houdt IndianLady!

901823

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 09:47

Als er dingen onduidelijk zijn, omdat de enquête in het Engels is, vraag gerust om hulp!
Bedankt voor het invullen alvast. :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 13:51

Iedereen heel erg bedankt voor het invullen van de enquete! We kunnen de antwoorden goed gebruiken en zijn heel tevreden over de uitkomst! :D