Gisteravond heeft mijn dochter een film gekeken op internet en sindsdien zijn zowel bij google als bij googlechrome de zoekmachines gewijzigd in portaldosites. Op hun site staat uitgelegd bij uninstall hoe je weer van ze af kan komen maar dat werkt dus niet. Ik heb ze al ik weet niet hoe vaak verwijderd, browsergeschiedenis gewist, bing.com als standaard startpagina ingevoerd maar deze site blijft tevoorschijn komen. Ik wil bing.com terug. Iemand enig idee hoe ik van die site kan afkomen?
melody7
Geplaatst: 01-06-13 17:01
bij google chrome staan rechts bovenin drie streepjes onder elkaar, ik weet niet of je het ziet? daar kun je op klikken, dan instellingen en dan extensies verwijderen, allemaal en dan heb je weer de normale!
Percy
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-13 17:15
Heb ik gedaan, alle extenties zijn verwijderd maar nog steeds heb ik die portaldosites als startpagina
Misschien moet je even opnieuw opstarten, weet je watvoor extensies er waren? Kun je anders een printscreen maken wat je nu als internet startpagina hebt? misschien zie ik nog wat
mackkwek
Geplaatst: 01-06-13 17:18
Percy schreef:
Heb ik gedaan, alle extenties zijn verwijderd maar nog steeds heb ik die portaldosites als startpagina
is er niet iets wat je kunt verwijderen in je software?(dat ie mischien automatisch een programma op je comp heeft gezet?")
start=> configuratiescherm=>software en dan kijken of er van die site tussen staat
Percy
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-13 17:57
Opnieuw opstarten gedaan maar dat helpt ook al niet. Ik zie hem niet tussen mijn programma's staan.
Eehm, ik weet niet hoe ik een printscreen moet maken, wordt morgen 50, goed excuus
Kirsha
Geplaatst: 01-06-13 18:01
Voor een printscreen heb je een knopje op je toetsenbord, er staat PrtSc op, zit bij mij naast de F12!
En dan in Paint plakken, doe ik tenminste altijd.
IKbenEllen
Geplaatst: 01-06-13 18:03
melody7 schreef:
bij google chrome staan rechts bovenin drie streepjes onder elkaar, ik weet niet of je het ziet? daar kun je op klikken, dan instellingen en dan extensies verwijderen, allemaal en dan heb je weer de normale!
Daar kun je ook je opstartpagina instellen, die moet je aanpassen!
Percy
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-13 00:00
Nou, het heeft wat moeite gekost maar ik ben er vanaf. Was niet alleen malware maar ook een virus. Bij www.antivirussen.info heb ik een tool gevonden die mijn pc weer heeft gered. Ik kon doen wat ik wilde maar alles wat ik op mijn pc deed had gewoonweg geen effect. Dit is dus echt een gemene site die je liever niet op je pc hebt.
melody7
Geplaatst: 02-06-13 00:00
Mooizo dat het gelukt is! en Gefeliciteerd
Percy
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-13 00:30
melody7 schreef:
Mooizo dat het gelukt is! en Gefeliciteerd
Dankjewel, hoef tenminste niet besmet met een virus mijn verjaardag in